Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uondaná ondatra

09. 04. 2016
3
16
910
Autor
propan-butan

ondal jsem ondatru
až byla celá uondaná
koukala na mne smutně
až vyčítavě
tak jsem ji přestal ondat

neondejte ondatry
nedělá jim to dobře...

*/ Praha
(9.4.2016)
nesvázané verše (nevážu je, nechci, aby je to bolelo)


16 názorů

Já se, pane Kolobajda, odradit nenechám, protože jsem zjistil, že mi to básnění opravdu jde, a nemůžu ostatní okrást o moudra, která se mi klubou v hlavě.


Kolobajda
12. 04. 2016
Dát tip

Mám z tebe radost, a také mám radost, že ondatra má prabratra. Tančí tanec ondatří (krade názvy raz, dva, tři). Propánku - nenechej se odradit!!    : -))   /**


Asi panu R.L. maminka neřekla, že se k ostatním má chovat slušně a zvonit si má jen na svůj vlastní zvoneček. Třeba to pan R.L. opravdu neví, když mu to nikdo neřekl a noviny jsou plné ubližování jiným. Taky je možné, že je pan R.L. nešťastný, a proto dělá takové věci. Třeba mu umřela rybička v akváriu nebo má vzadu bolístku a nemůže sedět.


to e nějaké zvíře? já myslel, že to je jen nějaký výkřik slovenských opilců "on dá tri..." ale ti už byli taky dost uondaní...


careful
09. 04. 2016
Dát tip

...taky jsem si z R.L. střílela, než se to dostalo do módy...

každopádně to s těma menšinama je rasizmus...mně tohle udělal jeden  kluk s mobilem...byl naprosto bílej


To je mi líto, že jsou na světě i takoví oškliví lidé. Ale nic si z toho nedělejte, pořád zbývá hodně těch hodných.


Gora
09. 04. 2016
Dát tip

Ve svém aktuálním dílku ze Za.kova popisuje slípku, jež občas místo vejce vy..rdne básničku. Také zmiňuje mého psa Alberta. Asi mi šmíruje u farmy, aby měl o čem psát. Je to zřejmě tajný ctitel, ale přišel S KŘÍŽKEM PO FUNUSE...


Sodoma - Gomora! On má něco s vašimi slepicemi, paní Goro?


Gora
09. 04. 2016
Dát tip

PB: nevzrušuj se, pan R.L.myslí opět mé slepice...               /T.


Já sice nejsem kristus pán, ale je to takhle lepší než ty ošklivé věci, co píšete jinde.


Pane R.L., vy jste ale ošklivý pán, vy asi nemáte moc kamarádů, že?


Navíc průhledný nejsem, protože nejsem duch :)


Proč mne urážíš? Co jsem ti udělal?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru