Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žádoucí postup k vytření chrámu poesie uzeným lososem

17. 04. 2016
3
17
405
Autor
propan-butan

ryba prý není maso
říkal ten pán v kostele
nebyl to chrám poesie
ale poesie přece nejsou jen básně
poesie je i voňavý uzený losos
jehož maso se rozplývá na jazyku
má ústa jsou chrám
ve kterém uctívám uzeného lososa i poesii
vytřel jsem chrám poesie uzeným lososem
je to boží

*/ Praha
(17.4.2016)
nesvázané verše (nevážu je, nechci, aby je to bolelo)


17 názorů

Kočkodan
18. 04. 2016
Dát tip
Proboha, tím dílkem o vytrení chrámu poezie jsi nám vsem vytrel i zrak! A dobre, zes nepouzil tresky, to uz by nebylo tak hezký.

Chudinka R.L., mně je ho fakt líto! Jak tenhle ubohý člověk může být šťastný? Žít sám se sebou - to pro něj musí být ukrutné peklo... a dobře mu tak :)


Vy děláte na hřbitově? Nebo přímo v urnovém háji, že o něm píšete? :)


Vy jste ale hloupounký, R.L. To R.L. je možná zkratka od spojení Retardovaný Lóha, viďte? :)


zkusil jsem vytřít uzeným lososem podlahu a žádná poezie to tedy není...:o)


v tomhle levelu je prakticky nemožné vytvořit jakýkoli nový text, protože, pokud to vezmene důsledně, tak text se skládá z písmen a každý autor, chca nechca, používá písmenka, která už použil někdo před ním. Celá literatura je tedy jedna velká krádež...

můžeme proti tomu protestovat, můžeme si stěžovat, ale to je asi tak vše, co se s tím dá dělat...:o)


R.L., jděte si psát ty svoje hňupoviny a nelezte mi sem. Nikdo vás sem nezval. Já si svoje básně budu nazývat, jak sám chci. Jestliže máte vlastní dílo s názvem "Žádoucí postup k vytření chrámu poesie uzeným lososem", pak bychom se mohli o něčem bavit. Ale vy žádné takové dílo nemáte, tak mi dejte pokoj a jděte si na svůj píseček.


no teda :o)


Děkuji, paní agáto, doporučuji, uzený losos je totiž moc dobrá mňamka a já ho mám moc rád :)


agáta5
17. 04. 2016
Dát tip

je to boží!

jdu to prožít :)))

 

 


Ono mne to tak napadlo, paní qíčalo, protože mám hlad a četl jsem si tu ta nejlepší díla od nejlepších autorů, tedy jen názvy, protože to pod názvem se moc číst nedá, a najednou jsem to viděl v barvách, jak paní uklízečka klečí v chrámu a vytírá podlahu lososem, a moje fantasie začala pracovat na plné obrátky a vymyslel jsem tuhle úžasnou báseň, na kterou jsem velmi hrdý :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru