Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

k 90.narozeninám

02. 05. 2016
6
12
694
Autor
aleš-novák

dnes se dožívá významného životního jubilea známá postava naší kultury...

tak jako gratulaci posílám jeden svůj starší kousek :o)

Hurvínek má 90!!!

  

 


12 názorů

Kočkodan
03. 05. 2016
Dát tip
Alesi díky, nemohu se zbavit pocitu, ze po tvém komentári vím o tvém dílku preci jen o neco víc. A to nemuze nikdy skodit. No i kdyz...

Kočkodane, o nic zásadního nepřicházíš. Na obrázku je Hurvínek a u něj bublina se slovy "divím se, že se mě ještě nikdo nezeptal, jak si představuji válku"...


Kočkodan
03. 05. 2016
Dát tip
Krome Názvu a autora uz zádné dalsí drevo ani text nevidím. Asi si pujdu hodit provázek...

MKbaby
03. 05. 2016
Dát tip

Navíc bych existoval v mnoha exemplářích... jo, to by bylo na světě hezky :-D


kdyby tě od narození vodili na provázkách, taky bys vypadal v devadesáti svěže :o)


MKbaby
03. 05. 2016
Dát tip

Takhle kdybych vypadal dneska, natož v devadesáti, kterých se nedožiju... :-)


Lnice
02. 05. 2016
Dát tip

ftipné:-)


Diana
02. 05. 2016
Dát tip

Hezké :-)*


gabi
02. 05. 2016
Dát tip

vidíš, nikto sa ho nepýtal a všetci to vedia :)*


Gora
02. 05. 2016
Dát tip

Původní postava Spejbla je prý velmi stará a v českém loutkářství oblíbená stejně jako Škrholovi, povídal pan Nosek:))) Hrála jsem spoustu let loutkové divadlo...díky za připomenutí.


Goro, Hurvínkův tatínek Spejbl je jen o 6 let starší...maminka naprosto neznámá...

To teda není zrovna vhodný příklad pro děti :o)


Gora
02. 05. 2016
Dát tip

Bezva, Aleši. Znala jsem osobně řezbáře pana Noska z Plzně, jenž Hurvajse stvořil...Spejbl tu byl dávno před ním...udělals mi radost.../T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru