Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

INSPIROMAT R. L.

14. 05. 2016
2
7
301
Autor
propan-butan

Dne 14. 5. se na Písmáku objevila řada děl s názvy psanými velkými písmeny, které daly dohromady docela zajímavý příběh. Toto dílo je tedy částečně sestaveno z názvů děl samozvaného Velikého Básníka :-)

URVAT SI SVÉ PROCENTO ŠTĚSTÍ
    to bych si moc přál
TO PŮVODNÍ JE STEJNĚ NEJLEPŠÍ
    ale už je pryč
S MILENKOU
    mám taky šmytec
JARO, NEBO CO?
    no jo, leze to na mne, jenže co s tím?
KOUSANEC
    anebo aspoň hubana...
JSEM RÁD, ŽE SE MÁM KAM JÍT NA VŠE ZEPTAT
    na kožním mi poradí, Franta by se ale měl mýt častěji...
PRCKOVI Z BRD SE VRAZIL ENERGEŤÁK DO PALICE
    zase mám zoufalý problém - kam s ním?
V TAK JASNÝ DEN
    a já mám stále zatměno...

*/ Praha
(14.5.2016)
nesvázané verše (nevážu je, nechci, aby je to bolelo)


7 názorů

MKbaby
14. 05. 2016
Dát tip

Správně, zdroj je řádně ocitován, tak jakápak krádež? A ty názvy náhodou opravdu krásně navazují :-)


Paní Stázko, ty originály tam asi pořád visejí, otevírat je nemusíte, protože jsou v nich blbosti z nějakého seriálu, ale názvy si přečíst můžete a třeba Vás přitom napadne taky nějaké dílo :-)


Já jsem řádně ocitoval zdroj, tak jakápak krádež, pane Nováku? Ale že špatně skončím, to mi říkala už pančelka, když jsem jedné zhýralé spolužačce kouknul pod sukýnku a k mému překvapení tam neměla pindíka. A spolužačka pak říkala, že pindíka tam sice nemá, ale až bude velká, tak jich tam bude mít, kolik bude chtít. Tehdy jsem tomu nerozuměl, ale dnes už jsem velký a vím, že plastická chirurgie umí zázraky :-)


multi krádež...ty špatně skončíš!!! :o)


Taky mám ten pocit, paní Goro :-)


Gora
14. 05. 2016
Dát tip

Chachá...výborně jsem si početla...ty budeš geniální, butánku:)))/T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru