Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod lípou

23. 06. 2016
20
28
791
Autor
Lnice

stříhali dohola malého chlapečka....

a u nás smývali z kříže prach....

umyli křížek na stráni pod lípou

voda stékala Kristu na nohy

voda stékala

začal se usmívat

    chvíle u kříže

                        a nebe nade mnou

 

nebe nade mnou a přesmutná krajina

svatý u cesty schovaný za slzy

obrázky pro tebe

nakreslit do prachu

                   bosýma nohama

                               tiše se kát

 

bosýma nohama s mozoly na patách

vyšlapat do cesty

do hlíny u lesa

               zpívat a utíkat

                         navzdory životu

                                   nejde jinak...


28 názorů

Kolobajda
28. 06. 2016
Dát tip

Haha - samá váha? A já jsem zase váha na hraně štíra - to je taky kombinační "SuperG"... no né?   Jinak G, C, Ami, D ... Ami, Emi , chlapeček a Ježíš, rovněž pěkná kominace.  A co pěkná - nádherná!   /***


Honzyk
28. 06. 2016
Dát tip

*


Lnice
27. 06. 2016
Dát tip

díky gabi.-)


gabi
26. 06. 2016
Dát tip

nejde jinak *


Lnice
24. 06. 2016
Dát tip

já jsem taky váha.-) hrozně váhavá..ale jinak píšu intuitivně a chci se rychle podělit, takže na škodu dílkům.-)

Díky Stárnoucí vlku.-)


atmosféra velice příjemná, mohla sis možná pohrát s tou vodou, ale i tak fajn )


agáta5
24. 06. 2016
Dát tip

:))))  já jsem panna na hraně váhy :) děsná kombinace :)))


Umbratica
24. 06. 2016
Dát tip

Já zase občas všechno,co ušiju horkou jehlou,chladnou hlavou vypárám.


já do toho teda šel taky intuitivně, ale nikoli horkou jehlou, spíš chladnou hlavou :o)


Umbratica
24. 06. 2016
Dát tip

agáto - jak už jsem ti psala - já tvořím "pod obojí" . někdy se mořím a někdy píšu,co mi slina na jazyk přinese. Asi to vyplývá z toto,že jsem zároveň opice(v čínském horoskopu) a zároveň kozoroh.


agáta5
24. 06. 2016
Dát tip

neboj, už vyhrožoval i Aleš... za chvíli tu bude umytejch křížků .. :))))

u mě je to spíš intiitivní - buď mě napadne myšlenka hned nebo to spolknu a jdu dál... mořit se.. jéé , to se mořím jen teď třeba s levandulí, když jí vyplejtám do homolí a do vějířů... to je dřina :) krásná:)


Umbratica
24. 06. 2016
Dát tip

agáto,

jsem soutěživá a uvítala bych každou soutěž,ale tohle téma je velice těžké a pro někoho asi i kontroverzní.Vybrala jsem si ten námět kvůli obrazu "omývání kříže" a taky proto,že mě provokují různé "kvadratury kruhu." Mořila jsem se s tím haiku včera více méně celý den a to ,co jsem před chvilkou dala na Písmák,je až šestá verze. Jistěže by mě zajímalo,jak by se s tím námětem vypořádali jiní.Pochybuji ale silně,že by se tady do něčeho takového někdo pouštěl.


Lnice
24. 06. 2016
Dát tip

děkuju vám všem za zastavení a náměty...qíčalo upravila jsem a taky jsem stvořila to haiku..vidím, že vy taky..:_) udělali jste mi radost, jdu to vložit.-))  


Na mne to zapůsobilo velmi pozitivně.   /T


našel jsem na půdě odlitého Ježíše, ale nemá kříž...můžu ho taky zapsat do soutěže? :o)


agáta5
23. 06. 2016
Dát tip

jj, mohli bychom dát dnešní soutěž - haiku na omývání kříže :)


Umbratica
23. 06. 2016
Dát tip

Ten obraz omývání kříže mě velmi zaujal. Je pro mě velice zvláštní a nečekaný. Tip. (Myslím,že by to byl dobrý námět pro haiku. Uvažuj o tom.)


Lnice
23. 06. 2016
Dát tip

jé, pardón, chyba...


dobře to pasuje na melodii písně z prologu...snad jen dohola místo do_hola...


Kočkodan
22. 06. 2016
Dát tip
I ten prolog je hezký.

Hmmm dobré *


bosýma nohama s mozoly na patách vyšlapat do cesty do hlíny u lesa..*/***


MKbaby
22. 06. 2016
Dát tip
Líbí :-)


Gora
22. 06. 2016
Dát tip

Naději, smutek, úsměv, touhu...nacházím v tvé básni a dobře se mi čte:) /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru