Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Květen 2016 - Vyhlášení

27. 06. 2016
0
58
880
Autor
StvN

Hlasovali: Zdenda, K3, Pomerančová, StvN

Čarodějka z Auvergne Gerty 10 bodů    
Kozí ráj slunceblunce 5 body    
Václav Líšek Gora 9 bodů  


58 názorů

agáta5
14. 07. 2016
Dát tip

já mám ráda, když mi muži otevírají dveře a tak dále...

ty to bereš moc osobně všechno.. poměřuješ, hledáš zádrhele... co takhle nechat to plout a víc si užívat, že jsi žena?  :)))

nemusím bejt blbka, abych si žila skvěle...


K3
02. 07. 2016
Dát tip

Konečně něco rozumného.


Gerty
02. 07. 2016
Dát tip

Děkuji všem, kteří jste věnovali čas četbě mého dílka, a zároveň se omlouvám, že se nepřidám k diskuzi, která se tu rozvinula. Jednak netuším, o čem je, a za druhé ten čas raději budu věnovat sepisování nějaké nové povídky.


StvN
02. 07. 2016
Dát tip

Je to jak říkám.


careful
02. 07. 2016
Dát tip

..například naprosto všichni rovně umřem...takže zas nikdy bych netvrdila:D... 

...navíc víš prd, co jednou bude... jsi moc mladej i jako živočišnej druh, takže nikdy neříkej nikdy


StvN
02. 07. 2016
Dát tip

Rovnost nikdy nebude, protože rovni si nejsme. A neplatí to pouze mezi muži a ženami, i když tam je rozdíl nejpatrnější. Platí to mezi všemi lidmi. 


careful
02. 07. 2016
Dát tip

...no, už jsem stočil zas debatu někam mimo... ale kdyby nebyl sexismus, není feminismus... respektive, kdyby ženy neměly a necítily problémy a tlak, pak by nic takového ani nevzniklo... a takové ty ústupkyženám "a otevírání dveří" jsou vlastně jen jiná forma diskriminace...dokud jsou jakékoli rozdíly, nemůže být ani úplná rovnost...

 

...jinak tvýmu postu, abych pravdu řekl, úplně nerozumím... té druhé části...k té první, ano...v literatuře jako takové možná zrovna v této době  i relativní rovnost je... aspoň v tomhle konkrétním banánystánu se to tak z mého pohledu jeví....


okoloidúci
02. 07. 2016
Dát tip

... ženské pohlavie hlavnou prekážkou väčšej (literárnej) vážnosti nie je - viď o. i. pohlavie autorky Potěra.


careful
02. 07. 2016
Dát tip

..ha..to je sranda...jsem pohlavím žena a přesto bych byla ráda, abyste mě oslovovali jako muže, protože kvůli všeobecné blbosti, povrchnosti  a sexismu skutečně věřím, že tak dojdu větší vážnosti... to je strašný a smutný co!

..nemám nejmenší problém psát o sobě jako muž...na pár fórech o sobě tak píšu... 


careful
02. 07. 2016
Dát tip

No, budu doufat, že to byl od okoloiduciho jen vtip...i když s jeho povrchností a sexismem odrážejícím se v řadě jeho děl, fakt těžko říct... každopádně já být žena taky nechci a trpím značnou penis envy, tak bacha, ať tě nekopnu do kolene... na internetu je to snad jedno a já doufám, že jednou bude i v realitě, ač se toho nedožijujo...možná byste mě měli taky oslovovat jako muže, dělalo by mi to radost!


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

v pohode, K3 :) sú aj horšie urážky ako byť považovaný za ženu :)


K3
30. 06. 2016
Dát tip

No jo, Slovensky, promiň.


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

K3, stačil kuk do profilu a bolo by bývalo bolo jasno :)

ako žena by som bol „okoloidúca“


K3
30. 06. 2016
Dát tip

Okoloidúcí, já měl zato, že jsi žena... /která jen tak přejde, bez povšimnutí/ To je fakt sranda, tady. Dobrý ke kávě.


agáta5
30. 06. 2016
Dát tip

dala jsem dvě nominace do soutěže do června- tak uvidíme. Do tý doby jen pozoruju


careful
30. 06. 2016
Dát tip

Jenžes s StvN je vobtížná komunikace... Je to člověk, co neustoupí...možná trochu něco jako autista...Je z těch, co jsou o své pravdě hluboce přesvědčeni a zřejmě to má zvláštně provazané...jako že Židi souvisí s výměrem zemědělské půdy a váš názor na vydávání knih s vašim názorem na něj a tak...

...možná kdybyste mu předložili nějaký detailní návrh, jak by to hlasování mělo fungovat, tak by ho třeba schálil...pokud by to tedy prošlo tou zvláštní centrálou, co nosí na krku.


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

... chuť a motiváciu môžu mať iní. dať námet je o kúsok viac než nič, či? :)


Gora
30. 06. 2016
Dát tip

To by bylo jistě zajímavé, neboť nyní je počet hlasujících roven téměř nule:)


careful
30. 06. 2016
Dát tip

Když nemáte chuť a motivaci se do nečeho pouštět, tak vám zbývají jen dvě věci...buď respektovat pravidla a "pravidla" StvN a to, že si může dělat co chce, nebo prostě nesoutěžit... nic jinýho tu totiž není:D


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

Goro, presne tak, hlasovanie iným spôsobom.


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

popravde, nemám dôvod ani motiváciu sa do toho pustiť. len naznačujem možný work aroud funkčnej uzavretosti písmáku.


Gora
30. 06. 2016
Dát tip

okoloidůci: myslíš nějaké hlasování jiným způsobem, omluva, neumím aj.


careful
30. 06. 2016
Dát tip

nevím vůbec, co myslíš, já žádný hry nehraju, takže bázi neposoudím, ale klidně se do toho pusť:)


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

... mimochodom, keďže možnosť / vôľa rozvíjať fukcionalitu písmáku je blízka nule, vedel by som si predstaviť súťaže písmáckych diel aj na báze doodle / google poll makers.


careful
30. 06. 2016
Dát tip

No, však tou větou to jen bez zastírání oznámil. To je na něm právě věc, co se mi vlastně líbí... logiky sice moc neporal, páč úsudky mívá podivné a realitě vzdálené, ale aspoň na mě zatím působí rovně, což tady po události, kdy jistá osoba označila jinou osobu za šaška a použila na to altr, už nemůžu říct skoro o nikom...


okoloidúci
30. 06. 2016
Dát tip

careful, právo dělat to tak jak to dělá som vlastníkovi súťaže neuprel.


careful
30. 06. 2016
Dát tip

okoluidúci: je to jeho soutěž...může a má na to svým způsobem z určitého hlediska i právo... a proto se neúčastním:D... už mám skoro pocit, že ho znám líp, než se zná sám, a on to blbě nemyslí, jen blbě dělá...


careful
30. 06. 2016
Dát tip

My jsme panoptikum.:D (Všimněte si slova my...jako že se nenadřazuju.)

 


agáta5
29. 06. 2016
Dát tip

hihi, tady bude ještě asi sranda :)))


okoloidúci
29. 06. 2016
Dát tip

... fenomenálne pozvanie do súťaže / hodnotenia / sledovania:

„Já si můžu dělat co chci.“ :)))


Gora
29. 06. 2016
Dát tip

Lakrov: děkuju:) včerejšek mne zmátl...


Lakrov
29. 06. 2016
Dát tip

Bodově to správně má být takhle:

Čarodějka z Auvergne autora Gerty: 10 bodů (3 +3 +3 +1)

Václav Líšek autorky Gora:          9 bodů (2 +2 +2 +3)

Kozí ráj autora slunceblunce:       5 bodů (1 +1 +1 +2)

pořadí se tím nemění.  


Gora
29. 06. 2016
Dát tip

Takže druhá. Děkuju za vysvětlení:)


StvN
29. 06. 2016
Dát tip

Jsi v pořadí třetí a ve výsledku druhá. Je to už jasnější?


Gora
29. 06. 2016
Dát tip

Taky neumím počítat. Jsem druhá nebo s Gertym první? Děkuji za definitivní vyhodnocení:))


StvN
29. 06. 2016
Dát tip

Já si můžu dělat co chci.


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

ještě ty zlob!  buďme rádi, že ho máme :)


Lakrov
28. 06. 2016
Dát tip

Proč ty se tedy pouštíš do věcí, na které zřejmě nestačíš?  Třeba počítat, číst, psát nebo redigovat prózu?


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Je to, jak říkáš. Vidíš, že některé věci ti docela jdou docela dobře. Třeba sčítání.


Lakrov
28. 06. 2016
Dát tip

A nedostal náhodou "Václav Líšek" autorky Gora těch bodů 9  (2+2+2+3)  a "Kozí ráj" autora slunceblunce bodů 5  (+1+1+1+2)  obojí postupně od hlasujících Zdenda, K3, Pomerančová a Stvn.

Čarodějka z Auvergne autora Gerty je spočtena správně.  


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Tak to je snad ještě horší.


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

:)) spíš pro muže... já je mám moc ráda


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Tak to ještě někdo přepočítejte, já neumím počítat.

Agáto, takže třeba budeš hlasovat jenom pro ženy, nebo tak něco? 


Gora
28. 06. 2016
Dát tip

Tady se ty počty mění snad každou hodinu?? Aktuálně je to 10 - 8 - 6 bodů:)


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

ráda dělám rozdíly, však nejsem stejní no ne? :))  uvidíme ... však já mám to svoje děťátko ráda, takže nevím, jestli dokážu bejt mamina, co chválí i ostatní děťátka .. ale snad jo :)  natrénuju trochu


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Jo, stala se chyba, tak to musím přepočítat.

Agáto, to záleží na tobě, jestli ti přijde lepší přistupovat ke všem stejně, nebo ráda děláš rozdíly. 


K3
28. 06. 2016
Dát tip

Já blahopřeji všem třem. Zvláště Goře za StvNovo hodnocení. Gerty si první místo zasloužil, si myslím. U mě přesvědčivě.


Lakrov
28. 06. 2016
Dát tip

Gratuluji oběma vítězům (Gerty a Gora) ohodnoceným shodně sedmi body.  Zdá se, že krom pravděpodobného vyloučení Zdendova hlasu  došlo v tomto kole též k početní chybce,  což je vzhledem k počtu soutěžících a hlasujících pochopitelné :-)

 

agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

jo, upupa je někde v tramtárii, tak snad dorazí včas :)


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

přece nebudu hodnotit vlastní dílo a nebo ho vynechávat... to mi moc nejde do hlavy ... by mě pak nepovažovali za blba třeba ... se jdu schválně podívat na dřívější soutěže... to mi hlava nebere :)


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Nominaci jsem od tebe dostal, ještě čekám, až se mi upupa vyjádří.

Jinak hodnotit můžeš ve stejném kole v jakém soutěžíš. Vlastně by to bylo záhodné.


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

jj, vzpomínáš správně, jak říkám, rozkoukala jsem se a jdu do toho, jedna soutěž jako soutěžící a pak budu hodnotit už jen , to slibuju na holej pupík!


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

stvn, já nemohla hodnotit toto kolo, jsem se rozkoukávala, ale když nebudu soutěžit, určitě nějaký hodnocení ode mě ještě uvidíš :)

na spolusoutěžící se podívám a ohodnotím.

dostal jsi ode mě tu nominaci na povídku upupy do června? 

 


StvN
28. 06. 2016
Dát tip

Kdyby jich bylo víc, tak bys je hodnotila?


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

gerty i já se přidávám... škoda, že je tak málo povídek k hodnocení

 


Gora
27. 06. 2016
Dát tip

Blahopřeju, Gerty:))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru