Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zkusím znovu

Výběr: Lyryk, a2a2a, Gora, atkij
13. 07. 2016
29
26
2571
Autor
agáta5

v kapce stínu odemkla jsem
žádné světlo jenom průvan
cítím vodu na Sahaře
pstruhů hejna…
kluzký kámen pod nohama    chladí     saje     pnutí v  patách
stříbro je mi 
k dechu stačí

z máků cedím černá zrnka     k propadání do trychtýře
jedno cinkne
světlo je mi
 
                  nafoukáno z léta            sladce
slova
slova
břitva
tence

zahojená k cestě domů na půl kroku od východu

polepším se
zkusím znovu…

 


26 názorů

Čtu si ji a říkám si, že je mi povědomá. Pak koukám na rok publikace. Četla jsem ji tu už několikrát. Ráda jsem si ji připomněla znovu. :) 


Janry
14. 09. 2021
Dát tip

optimizmus ktorý poteší


atkij
14. 09. 2021
Dát tip

V nových souvislostech slova nabývají dalších významu...a je tak smutno.

Zdravím Tě tam  DOMŮ, milá agátko...


a2a2a
13. 09. 2021
Dát tip

Čtu po několika létech znovu a mám jakýsi zneklidňující pocit a současně jakousi víru, která nemůže být bezvýsledná. Nádherný text.


Lnice
13. 09. 2021
Dát tip gabi tá istá

Agáto, Tvoje texty se mi vždy moc líbily, i Tvoje komentáře stály za to :) budeš chybět...upřímně...nikdy na Tebe nezapomenu...a děkuju...a nezapomeň se nám z nebe posmívat, jak nám to pisálkovství nejde! 


Philogyny
12. 09. 2021
Dát tip

Nikdy jsem Tě neviděla, ale vždycky, když něco napíšeš, tak se mi chce plakat. Jsou krásná. Já dokážu závidět jenom slova. Klidně to přiznám. Nevím, proč to tak je. Neumím dělat rozbory cizích ani vlastních myšlenek, funguje to stejně všechno jinak.   :) 


Janina6
11. 09. 2021
Dát tip

Ano, skvělá... a dokonce i skvělá prozaička- viz její poslední dílo. Ráda jsem tě četla, agátko.


Gora
10. 09. 2021
Dát tip Janina6

Jsi skvělá básnířka.


Lakotah
12. 08. 2016
Dát tip

pěkně tepe a vrní *


agáta5
12. 08. 2016
Dát tip

doufám, že to není sprostý slovo


sprška nevydařených oxymoronů..


agáta5
22. 07. 2016
Dát tip

jH, nojo, to jsem se zkazila až tady :)  zkusím znovu veršovat po starým : díky


jH
21. 07. 2016
Dát tip
ale jó, jen ta forma mě ruší, řádkoval / veršoval bych to, ale to je jen osobní problém s dvojmezerou žejo *

a2a2a
17. 07. 2016
Dát tip

já jsem ztratil chuť třeba i na 10 let a nenapsal jsem ani řádku a i nyní mám absenci v řádech měsíců, to je u mnoha, možná i většiny autorů docela běžná věc. Zatím piš, jak cítíš, ale možná je dobře napsaný nový text nechat uležet minimálně neolik dnů a několikrát se k němu vracet. Vždy objevíš nějaký malinký zádrhel a někdy celý texz smažeš.


agáta5
16. 07. 2016
Dát tip Gora

všem díky za zastavení :)

 

a2a2: :) upřímný přecitlivělý nános :))) měla bych se naštvat, ale když jsi to trošku obrousil tím slovem "upřímný" odpouším ti..:))

už nějakou dobu přemýšlím, jak ztvárnit svý pocity bez "nánosu",  zkouším, ... není to ono.. cejtím, jako by mi tam něco chybělo.. nějak ztrácím chuť psát, protože moje vyjadřování je právě hodně o pocitech a chybí mi ta slova... zřejmě ze mě nikdy nebude skvělá básnířka (i když jsem moc toužila po tom, něco sdělit a bejt jí)

obdivuju básníky, kteří umí oslovit čtenáře bez vaty, bez sentimentu... 

ale třeba ta slova najdu a celý to zapadne, kam má... co já vím, že jo, co bude zejtra :)

díkes, potřebuju tyhle komentáře jako sůl :)  


a2a2a
16. 07. 2016
Dát tip

výtečné po formální stránce, hravé i milé i obsažné a bez toho upřímného přecitlivělého nánosu


agáta5
14. 07. 2016
Dát tip

:)) potěšilo... jj, budu zkoušet  díky


Jsou to tvoje dojmy a placej si je podle své nálady. Buď si v tom neco najdu nebo ne.*


z máků cedím.........do trychtýře..........   nafoukáno z léta..........*/***


*


agáta5
13. 07. 2016
Dát tip

:)))))  žádný podvod... halabala - experiment! 

nadechnutí 

akce

a pak slova, říz  -  všechno kazí - přesto ...

 

ale díky za zachycení tvého prázdna :))))  zkusím znovu ... líp :)))


Z této jako fantazie mám dojem, že autorka si je vědomá svého podvodu, že totiž pouze halabala plácá co jí napadne. Viz verše "slova slova", jako kdyby autorka sama přiznávala, že její slova nenesou obsah, že jen mate - a to je jediná realita postižená touto básní. (plus ovšem také výhrůžka že se "polepší" a udělá to přístě zase.)


agáta5
13. 07. 2016
Dát tip

dikes klucíí :)


Lyryk
13. 07. 2016
Dát tip

.))


rytmus mě úplně vtáhnul, jak to tepe...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru