Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posledni mise

19. 07. 2016
1
2
244
Autor
pax

Jedna z moznosti, jak hrat Hru

... ... . ... ...

Pozn:

Jen prvni nastrel, interpunkce bude doplnena

V mistnosti se skromnym zarozenim se u pocitace hrbil mlady muz a cosi mumlal...

Aha, to je asi ta nova hra od Kybra...Posledni mise?...no uvidime...

Cvak...klik...a monitor zablikal...objevila se scena a na ni tvor...bytost v cernem obleceni...s mecem na zadech a maskou pres oblicej...

Mladik mel moznost si ji panoramaticky prohlednout...

Aha...asi nindza...tak jaky mas ukol, brachu?

Klik...Posledni mise je muj ukol

No taxe predved

Nindza nasal vzduch...zavetril...a zapnul navigaci...cil zameren...go!...

A pak uz slo vse raz na raz...nindza se utkal s tlupou banditu..level one....s cetou agentu...level tu....s demonickym pazgrivcem...level thre...s jinymi nindzi...level for....a stale a stale a neochvejne a houzevnate sledoval cestu bliz a bliz k cili....

Uz byl na kraji nejakeho mesta...uz nepozorovan proletel jeho ulicemi...uz byl u navigaci zamereneho domu....boj...postup k cili...boj...postup k cili...level za levelem rostly a rostly...

Mladik za kompem spokojene klikal...vida...ten obratny nindza uz splha po hole zdi...az do pateho patra...hehe...ja take bydlim v patem...

Uz mistrne zvenci otevira okno....

I mladik v mistnosti, ac zabran do hry, pocituje nahly zavan vetru...

Mistnost na monitoru, do ktere nindza tak lehce vnikl, je mladikovi povedoma...safra...stul, zidle, obrazek na zdi...i ten chlapik u kompu...odnekud to znam?

Vzdyt to jsem ja!

Mladik se chce otocit, ale uz mu nezbyde cas...nindzuv mec je rychlejsi...

Par kapek krve postrika monitor...nindza se skloni nad klavesnici...a klik, klik, klik...pise:

Posledni mise splnena

... ... . ... ...


2 názory

careful
20. 07. 2016
Dát tip

Já se asi u pátý věty ztratila... přepiš to, udělej uvozovky atd. a pak si o tom můžem povídat.


K3
19. 07. 2016
Dát tip

Moc originální se mi to nezdá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru