Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Červen 2016 - Vyhlášení

25. 07. 2016
1
10
556
Autor
StvN

Hlasovali: agáta5, Gora, K3, Tetřev, StvN

4891 Danny 0 bodů    
ČLOVEK BONOBO upupa 3 body    
ESC #5: USBimbas Rimmer 3 body    
Myelodysplastický syndrom Prosecký 6 bodů    
Odpočinek v lese K3 3 body    
Strýček Gora 2 body    
Vlčák Herr_Jaroslav 4 body    
Zlatá rybka agáta5 9 bodů  


10 názorů

StvN
01. 08. 2016
Dát tip

careful, ty pomluvy se týkaly účastníků a toho, jak se tu uživatelé chovají, to nemá nic spoplečného s tím, jak to vedu. Samozřejmě si můžeš vždycky najít nějakou omluvu pro své postoje a chování, ale neříkáš to přesně.


K3
30. 07. 2016
Dát tip

Agáta vyhrála zaslouženě. Blahopřeju a hodně štěstí v dalších kolech.

Jenže: hlasovalo pět lidí, z toho tři soutěžící. Písmáci jděte se bodnout, děláte z téhle soutěže karikaturu!!!

 


careful
30. 07. 2016
Dát tip

No, kdybys to začal vést trochu jinmk, nebyl by důvod k tomu, čemu ty říkáš pomlouvání... tedy spíš říkání pravdy.:)

Ale chápu, že to je nemožné, páč ta chyba je prostě v tobě a tak se nejspíš nedá odstranit.


agáta5
26. 07. 2016
Dát tip

jj, taky si myslím, že by měl hlasovat kdokoliv, aby nás bylo víc... a víc )

ale pomlouvat soutěž... hm... to je blbý.. tytyty careful :)

 

díky za blahopřání :)


Gora
25. 07. 2016
Dát tip

Blahopřeju agátě5:)


StvN
25. 07. 2016
Dát tip

careful, neříkáš to přesně. Lakrov hlasovat může, ale my nezpočítáváme její hlasy. Tebe jsem taky vlastně postavil mimo soutěž, takže se omlouvám, že jsem tě vyzval k hlasování.

Je to podobný problém jako s tím hlasováním v soutěži, kde se člověk sám účastní. Některým lidem se asi nedá vysvětlit, že když nějakou aktivitou pohrdají a pomlouvají jí, že nedává smysl, aby se jí účastnili. Ale holt prostě pro někoho to je těžká matematická úloha.


Prosecký
25. 07. 2016
Dát tip

Děkuji všem za administrativu i hlasování a blahopřeji agátě5. 


careful
25. 07. 2016
Dát tip

Lakrov hlasuje vždycky, ale její hlas se nezapočítává, protože já ani přesně nevím, co si s StvN před tisíci lety udělali a Lakrov to patrně dopálilo a udělala nějakou blbost... úplně nevím, o co šlo, ale mám pocit, že ji pak StvN hlasovat zakázal... což je sice pitomé, ale vzhledem k tomu, že je ta soutěž jeho projekt s tím může něco dělat jen on.:D

Ostatně pokud by tyhle pitomé zákazy zrušil, účastnila bych se taky.


agáta5
25. 07. 2016
Dát tip

hlasoval taky  LAKROV  ne?

jinak jsem potěšena, že mý dílko vyhrálo, všem, kdo pro něho hlasoval moc díky :)


Danny
25. 07. 2016
Dát tip
Inu, tak jsem to tentokrát prohrál. Jednou jsi dole, jednou nahoře. Gratuluji vítězce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru