Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár mých parodií známých písní

27. 08. 2016
0
0
257
Autor
DJ.Redbull

 

  

             

 
 
  • Sam zvláštní náladu mívá, když mu dáš lsd do piva, na všechno se pak jinak dívá, zůstal sám, a naráz mu vše v hlavě hned splývá, jak mu trip valí... V tom práskne najednou do bot, než ho trip s pivama dodělá,  hned za rohem spatří však mnoho, měl šok, až kapala mu moč z péra, zdálo se mu, že se snad zbláznil. 
 
  • Stál tam slon, s chobotem dlouhým jako strom a koukal jako strýček Tom, a lidi kolem hledali, krmení co by mu dali, Sam se náhle musel smát, že se mu tohle může stát... až z toho začal slon kýchat, a lidi na to vzduchem lítat...
 
  • Páč když slon započne kýchat, je to jak když vybuchne sto bomb, Sam je furt v prdeli z toho, co spolk a raději chodí a ptá se jen dál... "stalo se to, nebo jsem se fakt zbláznil?
 
  • Stál tam slon, s chobotem dlouhým jako strom? A koukal jako strýček Tom? A lidi vážně hledali, krmení co by mu dali? Mohlo se mi to jen zdát, či se to mohlo vážně stát? Se Sam už může jenom ptát. Měl by se tripům vyhýbat...
 
  • Stál tam slon, s chobotem dlouhým jako strom? A koukal jako strýček Tom? A lidi vážně hledali, krmení co by mu dali? Mohlo se mu to jen zdát, či se to mohlo vážně stát? Se Sam už může jenom ptát. Měl by se tripům vyhýbat...

 

             

                      

  • Nějaký vůl pod skálou, co vypadá z výšky jak, pod kometou, co na něj spadla v tomhle údolí, zůstává ve křoví, takhle skončil jeho pád, z vrchu spad je rozbitej, spad z výšky veliký
 
  • Směs piv a vín a k tomu dort, šťastnou tvář měl jed a pil, v hospůdce sám, než došel keš a vypli proud, pak ven šel, skončil flám, potácel se a blil, než dostal "skvělý", nápad jak skot, vrch skály obejmout.
 
  • Nějaký vůl pod skálou, spadnul v noci do trní, snad jeho hlas, kterým teď heká lidi přivolá, zatím však krev jen téct a půl kostí zlomených, to jsou suvenýry co dá skála kamenná.
 
  • Tam syčel, nemoh se hnout, dole loď , odplouvá za obzor, a vůl dál ležet zůstává, tak už křič co odkládáš,  dívej si, na kaši,  musíš být fajn, pryč z těchhle sfér, křič ať jde někdo k nám. 
 
  • Z textu už je nejspíš znát, jaký vůl že zažil pád, a když ne tak prozradím, že ten vůl jsem já.
 
  • Byl jsem vůl pod skálou, co se výšek neleká, jak pod kometou dál slábnu zraněn v tomhle okolí, naštěstí za řekou, vidím nějáký lidi stát, pomoc přijďte tady jsem - řval jsem ze křoví. Rozuměj co hulákám, tak se ptá ten s čepicí, tak povídej, proč ležíš pod skálou? Zavolám dál ječí, horskou službu sloužící, bude happyend, zasáhnou, zachráněj vola pod skálou.

 

           

  • Předělávka Pijánovky 

          http://www.youtube.com/watch?v=P1HS5yaDj30 (Originál)

 
  • Nalhává nám banda jedna s mizernejma kampaněma, že nebude tolik krachů a vyděláme víc prachů, vychválej nám svojí vládu, uslyšíme samý "plus", přitom budou dál krást škváru a nám lhát no prostě hnus. Do prkvančic národ vedou, půl mega měsíčně berou, hlavně že jsme v EU melou, už nás s tím vším vážně serou. 
  •  
  • Prolhaná banda  jedna, je čas jí vyhodit, najít čestný náhradníky a hned ať je klid, prolhaná banda jedna, je čas jí vyhodit, najít čestný náhradníky a řád nastolit ať je klid, ať je klid
  •  
  • Jde to z kopce soukmenovci, vlast rozkrádaj politici , vláda vždycky vymýšlí si a topí naší zem v dluzích, milióny mají v sejfu, zákon fejk, vzdělání školku, maj tři brady a nehubnou, zvlášť při jídlech plnejch tuku, mají svůj luxusní chlívek, kdekdo se dá splést se sudem,kdekdo mlátí prý svou starou, nebo smaží a ne s mírou.
  •  
  • Prolhaná banda jedna, je čas jí vyhodit, najít čestný náhradníky a hned ať je klid, úkol číslo jedna, je vládu nahradit, nahrát tuhle písničku a natočit k n ní klip, ať je líp.
  •  
  • Vláda krosí svými kecy, je to průser, jsou to zmetci, plněj řády všech neřestí, lží, podvodů, nepravostí, chvilku výdech, jsem už dutej a budu ještě dutější, že nás vláda krosí v době, kdy máme pomáhat sobě, a tak končí tahle píseň o vládě, páč jsem už zhnusen, co nejdřív jí na frak dáme, společně to vychytáme.
  •  
  • Prolhaná banda jedna, je čas vyhodit,  najít čestný náhradníky a hned ať je klid, úkol číslo jedna, je vládu nahradit, nahrát tuhle písničku a natočit k ní klip, ať je líp :)

 

              

  • V pekle sudy válej versus Kluci jointy pálej

                www.youtube.com/watch?v=RIT2V_TWbQs
 
 
  • Kluci jointy pálej, nálada jim stoupá, každej kecá o ničem, nebo jen tak kouká
  • Jednou tak si kluci prostě jedou tah, v čele s Honzou Komínem, nepřou se, neperou, brko za brkem balej
  • Kluci jointy pálej, nálada jim stoupá, je to jejich náplň, každýho špek zfouká
  • Najednou kluci už nemaj zas, nasraný jsou jako ďas, nuděj se, hádají, na pytel už nemají
  • Kluci už nepálej, každej z nich jen doufá, že se někdo objeví, kdo je zase zfouká
  • Nejvíc to vychytal "vůdce" Komín se štětkou, když neměl hulení štětku aspoň přefiknul
  • Nakonec ty tohle taky znáš, když si s partou špeka dáš, každej z vás by se jen smál, páva dáš, dál podáváš
  • Kruci co to pálej? Tácek gumo hloupá! Pytel mají prázdnej, tak si každej zoufá.
  • A pak už shání bylinky, dokonce i kopřivy, a taky trochu durmanu, no prostě věci takový
  • Většina to jinak má, nehulí, štětky nepíchá, záleží na každým, jak vstříc štěstí pospíchá.
  • A Kluci se válej v postelích a bádaj, nad tím že chtěj shánět, to co fakt postrádaj...
  •  

 

 

  • Můj hlas, líčí stav mého pozadí, můj hlas, volá teď já se pokadím. V le-tadle jsem pil, načež jsem z toho blil, chce se mi srát, na hajzl nemůžu sám doběhnout. 
  • Stewarde chvátej o sto šest, vem mě na hajzl a to fest, než ti zasmradím, než ti zakadím sedadlo nejvíc, obsah mých střev má s hajzlem sraz, tak ať na něj přijdu včas, vyřeš trýzeň mou, sračku mou, co nejdřív, S letuškou přemístíš mě snáz, tak mě už vemte prosím vás, letadlo toužím tentokrát, neposrat. 
  •  
  • Důkaz, že je to vážně takové, důkaz, předloží větry hrachové. Whiskey a pár piv, taky mají svůj vliv, modlím se dál, že snad se mi střeva nerozthnou. 
  • Stewarde chvátej o sto šest, mé střeva volaj s.o.s, tak už nečuč néé, vem mě na wc, co nejdřív. Stewarde chvátej, jde o čas, s letuškou odepni mi pas, vyřeš trýzeň mou, sračku mou, co nejdřív. S letuškou přemístíš mě snáz, bacha ať neposeru vás, společně můžem tohle dát, a já srát.Nezvládnu tenhle úkol sám, nebojte dýžko vám pak dám, Tak honem pomožte mi s tím, zaplatím.

 

 

              

 
 
  • Nejsi ty nějakej vadnej? Vadney? Vadney? Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej hej ty, nejsi ty nějakej vadnej... proč máš v ruce díru, proč se tváříš jak vrah? Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej hej ty, nejsi ty nějakej vadnej,  propíchnul sis žílu, nemůžeš ani stát.
  •  
  • Hele hej ty, co děláš? Nešlehej a nebuď zmrd, krapet si svou dávku přestřelil, divím se, že nejseš death - mňau - nech tu jehlu, já jsem neskončil, heroin je fuj... A nekoukej tak na mě, jak Kill Bill, řek sem dost, nebuď vůl. 
  •  
  • Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej, hej ty, nejsi ty nějakej vadnej, nedělám si hlínu, vypadám na to snad? Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej hej ty, nejsi ty nějakej vadnej, já tě vodepíšu, budeš-li to dál brát. 
  •  
  • Nedívej se na ostří, víš co se pak může stát, šlehnout si a mít stíhu, a tejden ne-srát, nadále mít starosti, jak další dávku dát, mít furt, absťáky, starosti, přestaň drogy brát!
  •  
  • Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej hej ty, nejsi ty nějakej vadnej... proč máš v ruce díru, proč se tváříš jak vrah? Nejsi ty nějakej vadnej, vadnej, vadnej hej ty, nejsi ty nějakej vadnej,  já tě vodepíšu, budeš-li to dál brát.    

  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru