Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Margitiny půlky

01. 09. 2016
6
16
693
Autor
Kolobajda

 

Margitiny půlky

Ony ty Margitiny půlky

vlezou tak akorát do sulky

už ji nebaví ti dostihoví prasáci

teď za srdíčko ji berou klusáci.

Její valach (pravda) nemá kulky

ona však solidárně nosí dvojnulky.


16 názorů

Kolobajda
08. 09. 2016
Dát tip

Margitiny půtky vlezou akorát do budky...   ; -))


já jsem četla Margitiny půtky((


Lnice
02. 09. 2016
Dát tip

směju se tomu: mírně koňské.-)


Kolobajda
02. 09. 2016
Dát tip

Aleši, dovolím si zkonstatovat, že Čudla to pochopil správně, avšak zažertoval, což u něj není zase až tak zvykem. A pak byl Evžou pokárán, že nechápe, ale ona nepochopila, že chápe...   : -))   A blackie: když tě postihnou dvojnulky, tak s tím se chodí k očnímu   o))


no já jsem to nejdřív taky pochopil jako Čudla...

kovářova kobyla chodí bosa, mlynářova dcera nosí dvounulky...


Kolobajda
01. 09. 2016
Dát tip

Přátelé - díky!!!  Čudlo, tak dnes jsi mě opravdu rozesmál, a to bouřlivě. Jasné že to nebyl pokus o vtip, ale dobrý kameňák. Luboši, jezdkyně z Hané by tam sedělo víc, ale k té zase vůbec nesedí ty dvojnulky...  ; -))


dvojnulky? ... stím se chodí k lékaři ?................*/***


Čudla
01. 09. 2016
Dát tip

Evži to měl být z mé strany pokus o vtip...


Bóže, Čudla, každá nemá přednašima požehnaně naděleno.

Kolobajda, dobrý.  Holka to nemá lehký. :-)))/T


Čudla
01. 09. 2016
Dát tip

Ona se tahá s moukou? /*


Kočkodan
01. 09. 2016
Dát tip
Koníček zabírá, oči má z důlků, snaží se utáhnout podivnou sulku, z partnera hráblo už jezdkyni vdané*, hřebečku připnula bytelné saně. (* alternativně – totálně hráblo už jezdkyni z Hané)

Gora
01. 09. 2016
Dát tip

Aha, tak díky za sulku:-)


Kolobajda
01. 09. 2016
Dát tip

Haha - citát z filmu Na samotě u lesa "já tomu nerozumím" užívám s oblibou, často a rád. A Oli glosuje: Čemu zase nerozumíš, Pavlíčku?   No tak sulka je takový jednomístný dvoukolák, který táhne klusácký kůň po dostihovém závodišti - třeba v Chuchli. Kůň nesmí přejít do cvalu - jinak je diskva...

 


Gora
01. 09. 2016
Dát tip

A co slovko sulka: já tomu nerozumím /Na samotě u lesa/


Kolobajda
01. 09. 2016
Dát tip

No to snad nebude třeba. Všechno je spisovně správně - jak od Jiřího Opelíka z Ústavu pro jazyk český...   : -)


Gora
01. 09. 2016
Dát tip

Dej k tomu slovníček:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru