Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni mi patříte.

29. 03. 2002
12
0
1909
Autor
Whelp

Noc předala své žezlo novému dni. Začalo svítat. Země se začala probouzet. Do pokoje vklouzly ranní paprsky světla. Pomalu se blížili k pelesti postele. Na té se pod vyhřátou peřinou pohnulo mladé, krásné tělo. Na pelesť se posadila nahá dívka, vypadala tak na dvacet. Protáhla své božské tělo a pomalu vstala. Smyslným krokem se odebrala do kuchyňky. Nechala v konvici vařit vodu na čaj a zakousla se do červeňoučkého jablíčka. Hmmm! Dobroučké, šťavnaté. Olízla se. Kuchyní se rozezněl pískot. Voda se vaří. Dívka zalila v šálku připravený čaj. Vůně orientu provoněla malý byteček. Kráska odešla do sprchy. Opatrně si pustila vodu. Ne moc vařicí, ani moc studenou. Prostě osvěžující. Vklouzla pod padající krůpěje vody. Její sametová pokožka se pod příjemnou sprchou ještě více zkrášlila. Dlouhé černé vlásky, sahající do půli zad, se v jejích rukou vlnili jako háďátka. Vypnula vodu. Popadla ručník a osušila své božské tělo. Fén začal něžně sušit havraní vlasy. Pak zmizel ve skříňce. Ručník přehodila přes šňůru na prádlo a vzala si tělový krém. Jemně si ho vtírala do každého milimetru své pokožky. Když skončila, odešla se obléknout. Ze šuplíčku vytahla černé kalhotky i podprsenku. Na nožky si navlékla černé punčošky. Z kuchyňky si vzala čaj a sedla si před zrcadlo. Jemné černé oční stíny dodaly její tváři neodolatelný výraz. Napila se ze svého hrnku a smyslně se olízla. Z ramínka ve skříni sundala černý plášť. Pomalu zapínala knoflíček po knoflíčku. Postavila se před zrcadlo a upravila si vlasy. Už jí chybí jen jedno. Kam to jen včera dala? Aha, zůstalo to v předsíni. Usmála se na sebe. Vzala svou kosu a odešla roznášet smrt.


Whelp
15. 03. 2006
Dát tip
Aby sis nešťouch, co? :-)

Rabb
13. 03. 2006
Dát tip
Dobrá pointa, nečekal jsem ji.. T!P.. ..jen bych upravil: "...navlékla černé punčošky..." - zdá se mi to příliš uškrobené.

Solitary
06. 10. 2004
Dát tip
Perfektně vypointovaný, jen bych se snažila vyvarovat většího množství přívlastků (vyskytujícího se hlavně v Harlequinkách) např.: ...zakousla se do červeňoučkého jablíčka.. ..Vklouzla pod padající krůpěje vody. ..Její sametová pokožka se pod příjemnou sprchou ještě více zkrášlila... ...Dlouhé černé vlásky, sahající do půli zad... A výraz božské tělo tu je minimálně dvakrát, no ale to byl možná záměr :) Ale čím častěji to čtu, tím se mi to zdá lepší. Tak proto už radši nebudu kritizovati :))) Hezký, musela bejt kočka! Není taky nějaká alternativa zubaté(ho) pro dámy? :)

Aexian
16. 04. 2003
Dát tip
Myslím, že tady kritiky není tolik zapotřebí. Skláním hold tvému peru i tvé fantazii. A přeju hodně dalších podařených kousků....

Méďa
09. 11. 2002
Dát tip
********

StvN
20. 09. 2002
Dát tip
Má to pointu, a to je dobrý.

Quinn
07. 07. 2002
Dát tip
Moooc pěkný,nebo spíše kvalitní. Líbí se mi,jak dokážeš popsat to,jak vypadá,aniž by to bylo popisný...je to spíš takový poutavý...takový,že ať chci,nebo nechci,tu DÍVKU si představím... A ten konec je úžasný Nooo,nebudu troškařit ******************

Muawijhe
24. 06. 2002
Dát tip
Tak tuhle smrt chci poznat. Moc moc moc!

qark
23. 06. 2002
Dát tip
pošli ji za mnou jestli ji znáš

Orbi
23. 06. 2002
Dát tip
chápu..a je to moc dobré!*

Irvinia
15. 06. 2002
Dát tip
Bože to je krásné...........

hvezdicka1
03. 06. 2002
Dát tip
taky moc hezký, líbí se mi na tom to pojetí, že potom na konci nastupuje uplně nečekaná věc..tip

skromna
20. 05. 2002
Dát tip
mooooooc hezky, ale....ja budu stejne radeji zit, i kdyz je smrt krasna...*

Sabrina
19. 05. 2002
Dát tip
Pořád jsem čekala, co se z toho vyklube a takový závěr jsem tady fakt nečekala!!:o) Místama to trošičku drhne, ale je to nádherný a vážně skvělá inspirace...by mě zajímalo, kde si ji vzal:o) Tip! Jenom, po tomhle si mám vážně myslet, že smrt je nádherná?

Whelp
19. 05. 2002
Dát tip
Nejen po tomhle. Když se Tě smrt dotkne, poznáš její krásu, nebudeš ze vzpouzet jejímu hlasu.

Sabrina
19. 05. 2002
Dát tip
Jo ted už chápu.....promin... No mě se smrt dotkla, a to dvakrát...nemám strach ze smrti, ale děsí mě...

Whelp
19. 05. 2002
Dát tip
To mně také. Ale až přijde, přijmu ji s otevřenou náručí.

Deltex
02. 05. 2002
Dát tip
:o)))) ***!

Gatty
22. 04. 2002
Dát tip
Já už vim čim to je, je, že se mi ta próza vždycky nejvíc líbí, ale neměla bych to tady tak veřejně rozhlašovat, tak si to nechám pro sebe. Moc pěkný

Willi
07. 04. 2002
Dát tip
Hmm vylepšené , protažené , dotažené a smyslné .....

Whelp
07. 04. 2002
Dát tip
Díky, snažím se. A mám inspiraci.

Willi
07. 04. 2002
Dát tip
Jo inspirace tak ta je nutná jako nic ! Jen tak dále milý příteli !

Kami
04. 04. 2002
Dát tip
Dobrý! (*)

Willi
02. 04. 2002
Dát tip
Smrt je tak většné téma a skýtá tak nečekané možnosti,že i green valí bulvy!Jednoznačně tip!

green
30. 03. 2002
Dát tip
Hezky... tiiip *** Hlavne necekany :-)

Holubice
29. 03. 2002
Dát tip
Nádherná pohádková detektivka. Čtu to znovu - krásná slova. A ještě jednou ... a jsem usmířena. Já se teď na ni ... skoro těším :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru