Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky

08. 10. 2016
1
7
241
Autor
košilka

Stojím na největším rozcestí svého života, nebo stojím na největší křižovatce svého života?

Rozcestí mi evokuje dvě cesty a podle mě člověk většinou ví, kam která z nich vede. Já? Já nevím nic.

Křižovatka, na které stojím je neznačená. Nacházejí se na ní jen semafory mého svědomí a všechny do jednoho jsou vypnuté. Nebliká ani oranžové světlo.

Občas mám pocit, že mě přemýšlení nad životními záležitostmi brzdí, brzdí mě v rozvoji, brzdí mě v pohybu... Brzdí!

Spálit mosty, nechat vše za sebou, nebo formálně pomoct a doufat, že se to neobrátí proti mě a jinak si jít novou cestou?

Hledat si vztah, nebo se soustředit jen na sebe a být sama. Být sama na vždy nebo jen na přechodnou dobu?

Zhubnout nebo se dál cítit dobře ve svém těle.

Co dělat? Co bude další krok? Který semafor je ten správný? Který se rozsvítí první a bude svítit správně?

Mám spoustu otázek a žádné odpovědi. Mám jen domněnky, sny, vize, utkvělé představy, plány, možnosti. Bez záruk, bez jistot. Potřebuji ty jistoty a záruky vůbec? Není to zase mozek, co mě brzdí? Ne, že bych chtěla přemýšlet srdcem (ha-ha-ha) nebo vaginou (lepší možnost).

Kde začít po téměř 10 let trvající objížďce objížďce končící cedulí– tudy cesta nevede – znova... Na začátku. Psát! Psát když to bolí, psát až to bolí? Nebo se nechat nést proudem...

Zkouška číslo 1: tyto značně nejasné signály bych ráda převedla z formy monologu, do formy dialogu. Přidá se někdo?


7 názorů

Trosečník
14. 10. 2016
Dát tip

Držím se. A dám ti radu - po napsání komentáře neklikej v prohlížeči na "zpět", pak to dělá takové několikanásobné příspěvky. :-)


trochu sis už odpoveděla sama: "...Psát když to bolí, psát až to bolí?"

psát, ono to přebolí...


košilka
09. 10. 2016
Dát tip

Díky. Někam půjdu a uvidí se. Třeba se dobrý pocit z rozhodnutí dostaví dodatečně :) Taky se drž :)


Trosečník
08. 10. 2016
Dát tip

ehm... tedy, ne že bych se zrovna chtěl přidávat k dialogu, ale mám vážný pocit, že jsme tu takoví dva...

Semafory vypni klidně všechny, na značky nehleď. S proudem radši nepluj. Křižovatek je mnoho, každou chvíli. Prostě někam vykroč a jdi! Ani desetiletá objíížďka není moc dlouhá na to aby tě od další cesty odradila. Hodně štěstí, čau...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru