Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Pokecu sám a sám

09. 02. 2000
1
0
1893
Autor
Saša

Když mě zas jednou přepadla na Pokecu samota, protože se ostatní rozprchli ... to teda vážně nechápu proč ...:c))))
Na Pokecu sám a sám
verše sobě skládávám ... :c)))


Hej halo, jsem tu vážně sám? A proč tolik "štěstí" mám? ... :c(((
Samota tíží, a nic mě nebaví, to jenom spřízněná duše napraví ... :c)))
Budu si tedy barvy vybírat sám říkat si , že se vidím rád ... :c))
Buď Sašo zdráv, jakpak se máš slunce ti svítí? co dnes děláš? ...
Jsem rád, že se vidím, to není každý den červeno černě přicházím teď sem ...
Černá tu byla, bílá nic moc ani když lupu si vezmu na pomoc ... :c)))
Tak ještě zkusím modř námořnickou - snad měl bych se rozhodnout, kterou barvu mám rád ..
Teď právě šedivou vyzkoušet musím stříbrná, žlutá - to nebude dobré jak tuším ...
Když se teď dívám na barev záplavu modrá to vyhrává - uznejte - po právu ...
Už mě to nebaví sám sobě psát zprávy loučím se se všemi co nejsou tady mějte se jak chcete - všichni a všady
Šílená
15. 02. 2000
Dát tip
:o))))))))))sašenko jsem ráda že tam s tebou nikdo nebyl...teď bych se tak krásně nepobavila...
hele kluku jak děláš ty barvičky plosím plosím smutně toutám já ci taty umět...

Miroslawek
14. 02. 2000
Dát tip
Sašó, Ty kluku jeden rýmovanej. Za tohle máš tipa ;o)))))

Mamba
11. 02. 2000
Dát tip
Chtěla bych si aspoň občas takhle krásně vystačit... sám si sám - domácí kutil - pozor!

Bibša
10. 02. 2000
Dát tip
Ty umíš tak krásně smutnit ... proč mi to připadá takové rozveseleně skákající:-)? Kdyby mi šlo veršování v pokecu jako tobě, tak nedělám nic jiného a skládám a skládám a skládám:-)

Saša
10. 02. 2000
Dát tip
Ale ono to je rozveseleně skákající :c)))
BTW : je to lepší, než smutnit doopravdy, člověk se může alespoň trochu nadechnout a v duchu zasmát :c)))

Prokletí
10. 02. 2000
Dát tip
haha...achach
Mnoho lebek !
m.

sousoší
10. 02. 2000
Dát tip
Já se opravdu velmi a velmi a velmi omlouvám, a smutek z tvého smutku také mám.

Saša
10. 02. 2000
Dát tip
Sousoší a všichni kdo mají výčitky svědomí - opravdu není proč se omlouvat :c))))))) vždyť to už je život ... :c))))))) a ten mám neskonale rád ... :c)))

ViNiL
10. 02. 2000
Dát tip
V mozku strýčka Saši
as barevně straší.
:o)

:o))))))))

Merle
09. 02. 2000
Dát tip
Kašlu na nepravděpodobnosti, ty jsi jasně ty.
BTW: to máš z toho, že se automaticky maskuješ za zakryté...

Marigold
09. 02. 2000
Dát tip
Saso ! Jestli to je , jak jsem te dneska opustil jako posledni na Pokecu, tak je mi tveho duhoveho smutmku nejen lito, ale zaroven se omlouvam, protoze jsem musel vypadnout z Pismaka...tak aspon smajlik pro tebe, nas versotepce ! +-o:-)>

Saša
09. 02. 2000
Dát tip
Všem - díky a :c)))))))) úsměv od ucha k uchu
všem rád popřeju sluchu
moc radosti v duchu
nohy mějte v suchu
:c)))))))))))))

Sarken
09. 02. 2000
Dát tip
Úplně chápu tvoje pocity, momentálně jsem totiž ve stejné situaci
Sakra lidi, pojďte sem někdo!!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru