Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Září 2016 - Vyhlášení

31. 10. 2016
2
15
657
Autor
StvN

Hlasovali: agáta5, IQ nick, unisex, Gora, bixley, Vigan, K3, Janina6, StvN

AKO Z NEBA upupa 5 bodů    
Archivářka Pan Ryback 3 body    
Jeden den Marie N bixley 5 bodů    
Mgebe aneb Mysterium conjunctionis Księżyc 11 bodů    
Šance Gora 12 bodů    
Za oponou IQ nick 8 bodů  


15 názorů

unisex
02. 11. 2016
Dát tip

to je úspěch! až to bude na hlavní stránce, lidi to začnou číst!


careful
02. 11. 2016
Dát tip

..ale je jasný, že kdyby tak dlouhou věc psala Gora, tak má pod každým dílem deset pochval i od těch, co by to vůbec nečetli...


careful
02. 11. 2016
Dát tip

No, vidíš..na to, že se tu nic delšího vůbec nečte, se mi docela povedlo pár lidí přimět, aby si přečetli aspoň kousek... takže úspěch!.. je fajn, že si pamatuješ jejich jména...Brány iluze mají totiž být o prolnutí realit...filmové, příběhové a toho, co tak vnímáš ty... a Alex jsem já...


unisex
02. 11. 2016
Dát tip

právě proto by lidi měli číst ten tvůj příběh o sidovi a alexovi.. zkusím domluvit s odlou, aby ho dával na úvodní stranu, ať jsi víc vidět.. je škod a mít tu takovej talent takhle schovanej.. pak to na tebe klade zvýšené nároky, aby ses zviditelnila v komentářích a diskuzích, což může být vyčerpávající


careful
02. 11. 2016
Dát tip

..jak váznou na liště, nechápu.. není to nějaká vaše BFUovina?

..jinak tam můžem rovnou plácnou každý měsíc novou povídku Gory a StvN si ušetří to potupné sčítání, co mu dělá potíže...

..jinak nejlepší prozaik, Usnisexuále, tu jistě nejsem... ale těch, co jsou o hodně lepší než Gora tu je hodně a těch, co píšou tak nějak na stejné úrovni ještě víc... jenže ti tu všechny netipujou jak zjednaní a nejsou takoví miloučcí lidičkové a tak vyhrajou jen těžko...


Gora
02. 11. 2016
Dát tip

Oldu bych potřebovala sehnat...půl roku mi na liště váznou Nové kritiky v počtu 4., což mne docela štve. Ten samý problém má autorka bixley, pokud vím. Oldooo, prosím, ozvi se:-))


StvN
02. 11. 2016
Dát tip

On Olda nekomunikuje...


Gora
01. 11. 2016
Dát tip

car.: sama jsi mi doporučila, abych se věnovala poezii:-) takže až se jí začnu věnovat stejně pilně jako povídkám, kdo ví...(následuje andělské chichotání:-)))


unisex
01. 11. 2016
Dát tip

nejlepší prozaik na písmáku seš ty, careful.. a seš zároveň nejmoudřejší.. dávám ti další tip a výběr..

stvne, co s oldou domluvit, že by vítězná povídka zase putovala na první stránku jako úvodník? to by šlo, ne? že by ji tam dycky pastnul..

dassler už nikomu žádný tričko nedá.. ale to nevadí..

dero už taky neudělá tytyty, ale to taky nevadí..

papouch pořád ještě plká na chatu, je to stálice..

a careful se snaží změnit svět ve virtuální realitě.. vše je, jak má bejt..

jen ta PM na první straně chybí..

 


careful
01. 11. 2016
Dát tip

Mě mrzí, že tu není stejná soutěž i v poezii. Hned by bylo jasné, že Gora je nejen nejlepší prozaik na celém Písmáku, ale také ten nejlepší básník (následuje ďábelský smích).


Gora
31. 10. 2016
Dát tip

Karle, díky ti:-)


K3
31. 10. 2016
Dát tip

Blahopřeju první trojce.


unisex
31. 10. 2016
Dát tip
pro me je vitez ksiezic.. a careful je zase nejchytrejsi ze vsech tady

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru