Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Město v oblacích

13. 11. 2016
0
1
225
Autor
Artist-Raven

http://artist-raven.blog.cz/1404/mesto-v-oblacich

Procházela jsem se po městě a zdravila známé. Slunce svítilo a paprsky se odráželi od nadýchaných obláčků. Došla jsem ke svému cíli. Našemu milovanému jezírku. Místo fénixů a holubic, kteří vysedávali kolem, jsem spatřila malého chlapce. Plakal. Vypadal ztrápeně, klečel, a hleděl dolů skrz jezírko.
"Copak se ti stalo?" zeptala jsem se.
"Spadla mi tam dědečkova křišťálová kulička," vzlykal.
Podívala jsem se do vody a bylo mi jasné, že kuličku jen stěží najdeme. Vtom přiletěl bílý páv, ochránce našeho města, a sklonil svou hlavu k hladině. Když ji opět zvedl, v zobáku držel křišťálovou kuličku.
Hošík se zaradoval a natáhl ručky. Kulička mu spadla do dlaní a chlapec vděčně objal páva.
"Ó děkuji ti!" rychle se rozběhl a kuličku svíral pevně v dlaních.
Podívala jsem se na páva a lehce ho pohladila. Jen pokýval hlavou a odletěl zpět do věže našeho Nebeského Města.
 
Chvíli jsem poseděla na svém místě, pod starou vrbou, se zavřenýma očima a přemýšlela, jaké to je žít na Zemi.

1 názor

Lakrov
06. 12. 2016
Dát tip

Milá "skorobajka" s dobrým, téměř idealisticky působícím koncem,  jejíž stinnou stránkou je (snad) překlep v úvodní řádce  (...paprsky se odráželi...)  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru