Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vánoční KRYCHLE - soutěž

15. 12. 2016
0
14
851
Autor
K.Rychle

milé děti, chlapci a děvčata

jistě už jste odeslali své dopisy (případně e-maily nebo sms) pro Ježíška, aby věděl, čím vás překvapit pod stromečkem.

Možná ale nevíte, že je zdvořilé na dopisy i odpovídat, takže se může stát, že Ježíšek napíše vám.

 

Abychom si ukrátili dlouhé zimní večery, máme tu další kolo nepravidelné soutěže KRYCHLE:

představte si, že jste dostali hromadů dopisů a chtěli byste na ně odpovědět. jednotlivě, hromadně, osobně...jak budete chtít. takže téma je jasné:

dopis od Ježíška

forma: dopis, povídka, fejeton, báseň, říkanka... prostě co vás napadne.

POZOR! aby se trochu omezil vliv bratrstev a jiných přátelských vazeb při hodnocení, bude toto kolo anonymní, tak prosím posílejte svá díla prostřednictvím zprávy autorovi této upoutávky (K.Rychle). Do titulku zprávy napište KRYCHLE + název vašeho díla (název není podmínkou). Zveřejnění bude následovat v dílně v nejkratší možné době, dílo bude mít číslo + vámi zvolený název (pokud byl uveden ve zprávě s dílem). Všechna soutěžní díla zveřejní autor K.Rychle, který ale sám nebude soutěžit.

účastnit se může každý autor, který splní podmínky.

hodnocení: vítězem se stane dílo s nejvyšším počtem tipů. Pokud dostane dílo i výběr, počítá se jako pět tipů. Tipování začíná okamžikem zveřejnění díla, končí 28.12. v 11:00 hod

termín: soutěžní díla můžete posílat od této chvíle do středy 21.12., uzávěrka ve 21 hodin 12 minut.

vyhlášení výsledků: středa  28.12. v poledne. V tu dobu budou též odtajněni skuteční autoři.

 

Pokud by něco nebylo jasné, pište dotazy do diskuse k této upoutávce.

Pokud vás soutěž nezajímá, nebo vás nezaujala, nepište nic, dělejte, že neexistuje.

díky

K.Rychle

 

dílo č.1 - Muamarek - 1 tip

dílo č.2 - Jarrda - 0 tipů

dílo č.3 - agáta5 - 5 tipů

dílo č.4 (mimo soutěž) - Gora - 2tipy

dílo č.5 - Whitesnake - 2 tipy

dílo č.6 - Janina6 - 3 tipy

dílo č.7 - Lnice - 5 tipů

dílo č.8 - Makoves - 1 tip

 

(výsledky  při uzávěrce 28.12. v 11:50)


14 názorů

Gora
28. 12. 2016
Dát tip

Lenko a agáto5, gratuluju vám:-) 


Lnice
22. 12. 2016
Dát tip

jasně, chápu proč je to v dílně.-) to nebyla stížnost, naopak.-) díky za organizaci, pane K.Rychlý.-)


K.Rychle
21. 12. 2016
Dát tip

v dílně je to záměrně, tam totiž lze zveřejňovat bez omezení počtu děl.

klikací odkazy na všechna díla jsou součástí téhle upoutávky.

do uzávěrky přišlo celkem 8 děl. Děkuji všem autorům...


agáta5
21. 12. 2016
Dát tip

taky si myslím, čekají na ukončení soutěže, což je správný... to jen pár jedinců je nedočkavejch hihi


Lnice
21. 12. 2016
Dát tip

hmm, třeba se ještě komentátoři najdou, nezoufej.-)


agáta5
21. 12. 2016
Dát tip

... jj, s trochou improvizace to mohla bejt skvělá hra :)


Lnice
21. 12. 2016
Dát tip

přesně tak, souhlasím, to se mi právě líbí.-)) ověřit si , jak to s tím vlastním básněním vlastně je.-)


agáta5
21. 12. 2016
Dát tip

právě to mělo aktéry vyprovokovat, aby zkusili svý štěstí a ověřilli si, zda jsou opravdu tak dobří nebo...  :))


Lnice
21. 12. 2016
Dát tip

chi chi, já myslela spravedlivější, ale pravda, škoda, že je málo aktérů.-)


agáta5
21. 12. 2016
Dát tip

jj, je to tak "čisté", že kde nic, tu nic :)))


Lnice
21. 12. 2016
Dát tip

možná je to i tím, že je to v dílně.-) ale zase je to mnohem "čistší" než kdyby to bylo pod pravými nicky.-))


agáta5
21. 12. 2016
Dát tip

koukám že letošní koule bude nějak slabá na komentující :) a dokonce i autory... nejspíš už je ten vánoční shon a lidi nemají čas... škoda :)


K.Rychle
19. 12. 2016
Dát tip

pod upoutávkou postupně přidávám odkazy na díla, v pořadí, jak přicházejí, abyste je nemuseli složitě hledat v seznamu dílny


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru