Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo zastaví déšť ?

10. 04. 2002
3
0
865
Autor
Miércoles

Zapomínám dlouho
obraz deštivých dní
vodou těhotný mraky
iluze žíznivých
Vyčkávání davů
touha zástupů


     Sám pro sebe
     v duchu říkám

 

          Kdo zastaví déšť ?

 

Jako skála v řece
hrany poztrácí
oblázky vzpomínek
se časem zaoblí
Nezadržitelně
obrazy vyblednou


     Neznatelně
     vytrácí se

 

          Zbytek smyje déšť

 

Strhávání proudu
brání návratům
osamělá cesta
zpátky k pramenům
Málokdo se vrátí
málokdo jde sám


     Mraky zvolna
     táhnou k horám

 

          Kdo zastaví déšť ?


Miércoles
11. 04. 2002
Dát tip
papouch: Welmi dobře. Je to ono. Mělo by to být nafrázovaný do zpěvu, přebásnění to není, jen jsem tam občas přifařil pochycený slovo. Akorát ten refrén jsem chtěl zachovat. No jo, v češtině se špatně vyje, je to tam nafrázovaný asi takhle: Hůůůl STAp d reéjn Kdo zaSTAví déééšť Mám to radši v originále, snad mi CCR odpustí :-)

papouch
11. 04. 2002
Dát tip
Ajo! Takhle jo (furt to není wono, ale.. :-) Čéče, já vím, že je to kravina .. teď mě napadlo ... text něco jako .. Mojžíš udeřil holí do skály a začala týct voda .. óó, mocná hůl, Kam se poděla ta hůl? hůl, co má moc nad vodami.. bláblá... a Hůůůl, (co) zaSTAví déééšť... .....sakra teď mě to chytlo, večer si sednu a zkusím něco .. :-) p.s. Odborně se tomu říká INSPIRACE ale já tomu říkám popravdě VYKRÁDÁNÍ ... Nechám se Tebou inspirovat, snad se nebudeš zlobit :-)

Miércoles
11. 04. 2002
Dát tip
:-)) V pohodě. Jestli z toho něco bude, rád si to přečtu. Fogherty by z nás měl radost (jen aby to s ním neseklo). Howgh.

Adams
11. 04. 2002
Dát tip
Mám z tebe radost, PAP -))))) A Creedence Clearwater Revival byla vždycky moje nejoblíbenější kapela.

Adams
11. 04. 2002
Dát tip
a omlouvám se za to PAP. Už zmatkuju.

papouch
10. 04. 2002
Dát tip
žeby inspirace Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop's The Rain? :-)) Anebo je to přímo přebásnění? (Víš... papoušek je hloupej pťák a anglicky neumí...) No teď jsem si to zkusil přezpívat .. občas mi tam něco drhne, ale to bude asi v nafrázování, to by chtělo slyšet od autora :) Každopádně nahradit krásné zavytí wHůůůů českým Kdóó je .. no, necitlivé. Nebo jsem uplně mimo?

Astalavista
10. 04. 2002
Dát tip
Oslovilo mě to, moc dobře napsané, ať už je to inspirováné čímkoliv...:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru