Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svoboda promnění celý svět v umění

01. 02. 2017
0
0
270
Autor
wc

Další tvorba k ilustraci https://drive.google.com/open?id=0B4rYQBRPlir2LVl3d18yRHI2TWhhQkRaNE80d240Tjhyd3Qw

Tam někde v hlavě, kde se skutečnost tříští do nesčetných tvarů, spí tvoje fantazie a chce se zbavit spárů, které jí brání, ve hraní si na cokoli. Když povolí stisk, tak se rozjede celá ta symfonie a ty budeš dirigent, který má na povel všechny nástroje. Tak hurá do boje s nudou! Nápady určitě půjdou na ruku a společně naplní prostor hromadou zvuků a tvarů choreografie. Staneš se z ničeho nic tvůrcem něčeho. Ať už to bude cokoliv, začni dřív, než tě sežere nedělání. Vezmi do dlaní nástroj lecjaký a s jeho pomocí pohlédni nad mraky, aby se vše zdálo nicotné. A až se to protne v bodě pomyslném, tak vznikne něco podepsané tvým jménem. Pak budeš tvůrce, co možná nezná vzorce, ale přesto tvoří. A tak, až se zboří všechny hradby co brání kreativitě, budeš štěstím bez sebe, v němém úžasu. Jako malý dítě...

 

ilustraci naleznete zde https://drive.google.com/open?id=0B4rYQBRPlir2LVl3d18yRHI2TWhhQkRaNE80d240Tjhyd3Qw


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru