Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co chcete slyšet?

13. 02. 2017
1
2
272
Autor
wc

 Co chcete slyšet? Jste jenom lidi... A já? Jsem, žel bohu, jedním z vás. Podáš mi prosim tě provaz? Se za to totiž docela stydim. Víš, vidím to každej den... Fotim ty mrtvoly, co ležej u silnic a nejvíc mě na tom sere, že všem jezdícím autům jsou prostě u prdele! Všem těm lidem v těch autech, bych propíchal kola, nebo je donutil žít v kleci a žrát granule. Strnule koukat na smutnej svět, co osvětlujou zářivky dvakrát denně, jen aby bylo víc vajec. A žádnej samec, si z krávou nevrzne! Jenom mu seberou mrdky a potom ho sejmou. Namelou do burgrů, nebo ho na čtvrtky vemou, vrčící pilou, skoro zaživa, jako pařez. A ještě tomu říkaj „hovězí nářez po domácku“, no dal bych jim facku. A pak to zabalej do hnusnýho sáčku, daj na to visačku a čárový kód, no a za každý tři stovky dostaneš bod! Samolepku! A kdybys náhodou kámo měl někdy depku, tak tam maj pro tebe plyšáka levně. Takový roztomilý štěně, který je z toho stejnýho plastu, jako ti do něj zabalej vepřovou pastu, co si mažeš na chleba. A ten chleba, ten je z fakt hnusný mouky. A to prase živený tou hnusnou moukou, se nikdy nepotkalo se zelenou loukou... Víš, viděl jsem pole, a není to ty vole vůbec prdel. Všechny ty semínka jsou různě barevný. A než začnou růst, tak na ně ještě stříkaj nějakej bordel z kanistrů z lebkou, co má zkřížený hnáty. Že prej si nemůžou dovolit ztráty na úrodě a tak to půdě pořádně osolej. Když to pak sklízej ohromný stroje, co zaživa rozsekaj na sračku malou srnečku, která se krčí a čeká za mámu, tak už to fakt stojí za ránu. Jo, holt, když se kácí les, tak lítaj třísky. Zkrátka aby rostly zisky a aby na všem byl pořádnej profit! Chce se mi z toho blít... Čumíš, co, jak jsme se nechali napálit... Stihnem při tom ještě spálit pár pralesů, rozhrabat zemi a vycucnout ropu. A to všechno ve jménu zlatokopů a taky pokroku! Kdo ví, co zbyde za sto roků, když za těch sto minulých se to tak zvrhlo... Jo! Dík za ten provaz, já jen do něj dám hrdlo a pak si tu hru můžete hrát! Jen, nemohl bych tě ještě požádat o jednu službičku maličkou? Prosím tě, nemohl bys mi trhnout židličkou? Já bych se musel zas odvázat...


2 názory

wc
14. 02. 2017
Dát tip

Jasně že jsou, ale o to tady nejde ne? :)


Dodola
14. 02. 2017
Dát tip

Myslím, že jsou i méně drastické způsoby, jak těm zlatokopům nezvyšovat zisky :-) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru