Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dink donk

22. 02. 2017
19
29
1447
Autor
agáta5

Včera mi řekl Petr, že miluje svoje depresivní stavy.
Víš, sedím na kanapi,
kouřím retko a seru na všechny.
Je to tak kůl.
V dřezu hrnek s lógrem, v něm plesnivý kolečka,
budoucnost v objetí exekutora, páč neplatím televizní poplatky.
Za co asi bych je platil, né?
Za ty kydy?
Nahne se k popelníku, vyšťourá vajgla.
A co ty, furt stejná naivka?
Nečeká na odpověď a jde se vyčůrat.

Na hladině prvorepublikový mísy plují roztřepaný vajgly.
Defektní slunce míří na čekající prostatu.
A chlapa už máš?

 

Všichni chcípnete s bordelem v hlavě, jen já s vlkem,
pokrčí hubenými rameny.
To mám z toho čekání na boha.


29 názorů

Alenakar
06. 03. 2017
Dát tip

Agáto,

že jsme takoví milí pisálci a nic víc,to ovšem není až tak úplně naše vina.Jeden diskutér přece sám nemůže za úroveň diskuse.


agáta5
02. 03. 2017
Dát tip

tak ale zase jsme jen takový milý pisálci, tak snad se z toho střílet nebude :))


Alenakar
02. 03. 2017
Dát tip

Agáto,bleško,

jolana je sice velmi dobrá autorka,ale je pro mne přímo symbolem frikulínské elitářky. Veškeré její "diskuse" končí u jakýchsi "báječných nových světů". Počet jejích kritik mluví sám za sebe bez ohledu na jejich obsah.


agáta5
02. 03. 2017
Dát tip

tak alenakar to myslí spíš jako srandu. Počet kritik neznamená jejich kvalitu žejo? :))  ale je to roztomilé, to je fakt. ona ta komunikace mezi básníky je trochu zaostalá tady a alenakar by ráda, aby se vyjadřovali víc, což bych uvítala i já, ale zase, kdo by furt četl ty kraviny, že jo? Na to by jeden potřeboval třeba důchod, aby měl chuť i čas...

k básni - někdy mám chuť mazat, ale zase když pobavím lidi, tak to beru jako plus.  tyhle rozhovory jsou původní, občas tam dám něco navíc, to když mi problesklo, jak asi bude vypadat jeho prostata za pár let :)) jinak s tou tývý je doslovný... ale prolog se mi moc nepovedl, bych ho spíš mázla.. jj, přepálený je správný výraz

někdy mě hodně mrzí, že už tu všechno bylo, že má dnešní básník problém vyjádřit se bez toho, aby se neopakoval. čeština je sice velice barevný jazyk, ale bez opakování to prostě nefunguje. Myslím, ty obyčejné srozumitelné texty. Když tady čtu díla, těch opravdu originálních je dost málo.


Vida, nějaké pomluvy. Paráda. Alenakar má na mě dobrej vliv. A to, jestli se někdo tzv. umí bavit s lidmi, hodnotí podle počtu tzv. kritik zde. To je roztomilé.

K dílu - tady mi přijde, že provázanost vidím. Je to takový přepálený, dramatizující jazyk (stvůry, krvavý cáry, bezzubý chřtány zlinkovaný máminou rtěnkou, moře třpytek mezi hnáty), do kterýho vchází Evička broskvička s genderovým účesem... Taková kombinace dramatické, jakoby dekadentní básnivosti spolu s nadhledem a současnými prvky... to je oblíbený způsob... Ale tady mi to celkem funguje, je to asi dobře dynamický. Některý věci mi přijdou navíc. (třeba "Za co asi bych je platil, né? / Za ty kydy?")


agáta5
27. 02. 2017
Dát tip

hihi, máme to u baráku.. aby néé :)))


Hugo Ramon
27. 02. 2017
Dát tip

Agí, ty se tak vyznáš v přibližovadlech? :-)))


agáta5
27. 02. 2017
Dát tip

hihi, já to nepočítám :)


Alenakar
27. 02. 2017
Dát tip

jolana - na Pí od 25.8. 2010   - počet kritik   211

agáta5 - na Pí od 2.3. 2O16 - počet kritik  5447 

 

Je třeba něco dodávat ? - Takto vypadá v praxi frikulín.


agáta5
27. 02. 2017
Dát tip

jsem si to myslela :)))


Alenakar
27. 02. 2017
Dát tip

Nic není fakt ani dole. Pojem frikulín zde razím pro postmoderní "profesionální básníky" a jejich souvěrce.


agáta5
27. 02. 2017
Dát tip

jdu si vygúglit frikulína :))))

jestli to nebude tím, že beru většinou věci s nadhledem :)

a nahoře nic není fakt... :)))


Alenakar
27. 02. 2017
Dát tip

Agáto,

ty jsi pro mne zvláštní případ,protože tak nějak popíráš mé zkušenosti s frikulíny. Píšeš skoro jako frikulín,ale ti tam nahoře tě zas až tak nemusejí a - to já velmi oceňuji,bavíš se strašně ráda s lidmi a umíš se bavit s lidmi,což se o takové Jolaně opravdu říct nedá. Jsi pro mne vyjímka,která potvrzuje pravidlo. - Ale lepší se už i Bleška. Možná na něho začínám mít dobrý vliv.


agáta5
27. 02. 2017
Dát tip

luzz, jen sranda ... ani mužskej ani ženskej :)) dikes za zastavení


Luzz
26. 02. 2017
Dát tip

jo, to mě bavilo - ta atmosféra nečinnosti a ten pocit "odnikud nikam"... jen nevim, co je to genderovej účes :)


agáta5
23. 02. 2017
Dát tip

díky za čtení :)

alenokar, bych to tak určitě nebrala, spíš si hraju a zkouším, co mi víc sedne... posmoderní? nerada se vymezuju :))

norsko jedno :)))


Norsko 1
23. 02. 2017
Dát tip
Bůh nebůh, to máš z toho čekání na vlka

Alenakar
23. 02. 2017
Dát tip

Jako posmoderní dílko supr - tip. Když si vypůjčím postmoderní optiku,jsem chvilku nadšená. Posléze si ale přiznám : Ach ,jaká to úleva,že nemusím být postmoderní básnířkou !


Dodola
23. 02. 2017
Dát tip

Je v tom něco nekonečně cizího a zároveň důvěrně známého... 


agáta5
22. 02. 2017
Dát tip

dikes, že se vám líbí :)


Obojí je velmi působivé. /T


obzvlášť drsné a obzvlášť pútavé


Čudla
22. 02. 2017
Dát tip

/*


agáta5
22. 02. 2017
Dát tip

nápodobně, kví :)))


Gora
22. 02. 2017
Dát tip

Skvěle...


agáta5
22. 02. 2017
Dát tip

díky za čtení :)  vyšťourala jsem tady ještě ňákej prolog :))


Danny
22. 02. 2017
Dát tip
:)

Gora
22. 02. 2017
Dát tip

Paráda...a poslední věta úplně:-) Tak že ho zdravím a přeju, aby čekal co nejdýl:-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru