Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MILUJ MNE

11. 02. 2000
2
0
769
Autor
Plamínek

Miluj mne takovou jaká jsem a ne, jak sis mne vysnil pod mým obrazem. Miluj mne proto, jaká jsem znej moje přednosti a špatnostem se vyhýbej. Miluj mne pro duši, ne pro tělo, duše ta zmoudří, tělo – však ztrouchnivělo. Lze-li to tak říci. Miluj mne a já budu Tebe milovat dvakrát víc, miluj mne, ale svobodně a bez hranic. Jinak nebyla by to opravdová láska.
DH
25. 03. 2000
Dát tip
Pokud se dívám svým srdcem, vidím každého člověka krásného, protože ono přetéká Láskou. A pokud někdo chce něco poznat bez Lásky, nikdy to skutečně nepozná a člověka teprve ne. Přeji Ti Plamínku, ať poznáváš mnoho lidí a ať ještě více jich poznává Tebe takovou, jaká jsi

Šílená
15. 02. 2000
Dát tip
Miroslawku...víš možná už také něco vím o lásce...6let...ale bohužel je nutno kompromisů...ach jo. Jde o to jak rádi je děláme kvůli tomu dotyčnému...já strašně nerada dělám kompromisy...jenže bez lásky se žije hůř než bez ústupků.

Tom
15. 02. 2000
Dát tip
Ustupky jsou v poradku...laska je vubec zajimava vec, je to velka a namahava cesta, v niz jde o stav v prubehu te cesty. Clovek to v zivote musi tak zaridit, aby dokazal zit sam se sebou...a pak se to zacne treba komplikovat tim, ze do toho prijde jeste nekdo uplne jiny nez ma zivotni zkusenost. Laska a vztah je zivotni test.
Jinak basnicka je uzasna, byt strasne nepuvodni, ale tak proste vymluvna a pravdiva, ze to vidim na TIP. Skoda jen, ze realita do sebe sklada tech pravd vice.
"Láska, svár egoismů dvou.
Bud' můj, bud´ mou."

Viktor Dyk

Miroslawek
14. 02. 2000
Dát tip
Plamínku, špatnostem se nevyhýbej, ale přijmi je takové jaké jsou. Šílenko, u lidí to jde hůř, ale jde to. Možná proto je ta "pravá" láska tak vzácná. Snad ji mám a nežiju v iluzích ;o)))

Gala
13. 02. 2000
Dát tip
"Co děláte?" zeptal se kdosi pana Keunera, "když máte někoho rád?"
"Vytvořím si o něm obraz," řekl pan Keuner, "a snažím se, aby se mu podobal."
"Kdo? Ten obraz?"
"Ne," řekl pan Keuner, "ten člověk."
-- Bertold Brecht --

Daimon Terr
13. 02. 2000
Dát tip
Moc něžně napsané ...
Škoda jen,že je to pro někoho jiného ...:O(

AZALIN
12. 02. 2000
Dát tip
Ne, nemyslím, že by ta slova byla vyprázdněná, protože jsou pravdivá.. a i když to může znít trošku frázovitě, tak pravda zůstává...

Šílená
12. 02. 2000
Dát tip
miluj mě svobodně... hmmm to není plamínku tak jednoduché... milovat svobodně můžeš mrak, ptáka, vítr... u lidí to jde hůř.

Mamba
11. 02. 2000
Dát tip
Krásné a oddané, co víc k tomu říci.

zolli
11. 02. 2000
Dát tip
někde jsem ta slova slyšela. Jsou mi už vyprázdněná.Ale to je můj problém :o( PROMIŇ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru