Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příteli to já

11. 02. 2000
0
0
1449
Autor
Laďa

Kdybych to byla já, Tak kdoví co se stane. Mám pocit ten, že můžu být i podveden. Leč kdo mi známku dá a Řekne, že jsem to já. Tak zdá se mi zdá, že nejsem to já, Ten, kdo právě lhal. To jenom já, já, já Můžu být ten lhář. Ten lhář, co hraje si na blázna A v mrtvých paprscích posledního slunce Si hraje na vlnách nebeských. Struna co struna mi hýbe mou žlučí. Tak houpe se houpe ten báječný lhář, Ten báječný a dobrý, milý, miliónový lhář. Hráčem se stává v okamžiku proměny, Kdy miliony hýbou světem a miliardy ztratily význam. V tu dobu, v tu chvíli já stávám se lhářem, Tvým nejlepším přítelem, kde i slunce rádo dříme, Než skončí jeho den A skočí do obláčků, Tam smráká se rychle a oči se klíží, A tma nás hltí, je pozdě, Blíží se den.
Prokletí
17. 11. 2000
Dát tip
*Př-to-já: "lhář, co hraje si na blázna", -, 5.a 6. řádka spolu působí trochu neohrabaně, ve 13. mi vadí MI hýbe MOU ... předposlední řádek výborný-hltí-nádherné spojení ... jak řekla Šílka, podstata básně je skrytější ... ale dal jsem si práci a nejspíš našel ... m.

Prokletí
11. 05. 2000
Dát tip
souhlasím s Merlíkem, Tvoje "prózy jsou lebší...." m.

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
taky jsme to nepochopil, ale asi vím, o čem Šíla mluví. Připadne mi, že jsi příliš často použila k rýmu (a tý melodii) slova já...

Šílená
12. 02. 2000
Dát tip
nehledala a nenašla jsem v tom podstatu básně ale našla jsem něco jiného co mě upoutalo... zvláštní melodii která ti teče mezi řádkami. Nevím jak si toho dosáhla ale je to moc zajímavé a podmanivé:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru