Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární soutěž

08. 04. 2002
0
0
700
Autor
sova1

Městská knihovna v Čelákovicích vyhlašuje 3. ročník literární soutěže na téma POCIT BEZPEČÍ. Budeme rádi, když se zúčastníte. Příspěvky můžete poslat i na email.

 

Městská knihovna v Čelákovicích vyhlašuje

3. ročník literární soutěže

 

Téma:   POCIT BEZPEČÍ

 

 

Soutěžní kategorie: poezie

próza (povídka, pohádka, divad. hra…)

publicistika (reportáž, fejeton, črta…)

 

Uzávěrka soutěže: 10. května 2002

 

Organizace soutěže:

  • Zúčastnit se může každý, věk soutěžících není limitován
  • Autoři příspěvků uvedou jméno, příjmení, bydliště a rok narození
  • Rozsah prací: nejvíce 10 stran
  • Na podzim roku 2002 uspořádá městská knihovna v rámci Týdne knihoven slavnostní vyhodnocení soutěže.
  • Vítězné práce budou vystaveny v prostorách knihovny.
  • Vybrané práce mohou být uveřejněny v tisku.
  • Soutěžní příspěvky odevzdávejte od 2. – 10. května 2002 nebo zasílejte do Městské knihovny Čelákovice, Na Hrádku 1092.

Veškeré informace k soutěži: Městská knihovna Čelákovice, tel. 891515,

e-mail: mestska@knihovna.celakovice.cz


Miroslawek
09. 04. 2002
Dát tip
Pocit bezpečí? To je jak z reklamy na dámské hygienické potřeby ;o))) Bohužel (nebo spíš bohudík... mohlo by mne napadnout se zúčastnit) píšu hlavně z pocitu nebezpečí.

myrinda
09. 04. 2002
Dát tip
prokliiii, nezlob nove prichozi, nebo skocim pro berlu mrazilku ;-)))) :-P :-))) ps: uz sis vzpomnel, k cemu je klavesnice a monitor? ;-)))) ..jeste nejaka avi pro ty, op kterych si myslim,ze by je to mohlo zajimat...

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
vadí, že neuím číst a psát? ;o) m.

tanganika
08. 04. 2002
Dát tip
Prokleti, chod to vyspat!!! bude dobre!!! zajtra!

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
tangi, myslíš, že ráno už se to naučím? ;o) dyk já su střízlivé... skoro (c8 Díky, xixi m.

tanganika
08. 04. 2002
Dát tip
hej, rano sa to urcite naucis, alebo lepsie povedane spomenies si na to!!! iba tolko...

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
tangi, dobrou, dyk já jen žertovala.... Ivánku ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru