Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o lásce

13. 02. 2000
2
0
1662
Autor
Yorick

jednoduchá
valentýnská
věnovaná K.

Láska se neptá ani nevaruje prostě najednou je srdce obletuje pokaždé záludně jiskřivě nová to pak v úsměvech očima ztrácíme slova a klidně si dává světu smysl přitom duše maluje všem s citem pro nesmysl láska se neptá jestli ano nebo ne tancem políbí zlehýnka a sladkým tónem zavane a štědře dolévá nám do hlav euforii koncertem rajským pak dvě srdce bijí vesele splétá ona touhy dlaně vášně těla prý že na rozum asi dočista zapomněla láska se neptá sebe Boha ani nás to marnivě zívne (...) a najednou vzal ji čas.
cmukina
06. 03. 2004
Dát tip
To je pekne. :-))

kirkov
19. 02. 2000
Dát tip
Rád se v tom převaluju, rochním a hrabu. To je slast. To se pak člověk cítí jako znovuzrozený. Růžovoučký jak právě spařené prasátko.
Bezstarostný.
A srdíčka z filcu, papundeklu a bůhvíčeho ještě pak vidí nejen v obchodech a sestřině pokoji, ale úplně všude. Fakt pěkně děkuju.

Yorick
19. 02. 2000
Dát tip
kirkov/ :)))))) :D
Těší mě. (Závidím ti takovou nezřízenou téměřjarní obsesi!) YR:)

Tom
17. 02. 2000
Dát tip
laskyplne, akorat o tech koncich by se mozna melo o Valentynovi pomlcet. ;-)

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
Souhlasím s Azalinem

z
13. 02. 2000
Dát tip
Závidím zdejším, zimou zůstávám...

zolli
13. 02. 2000
Dát tip
Znám lásku co se ptala!
To si vážně holka dala.
Na rozum, že přísahala
Valentýna se nedočkala.
:o/

Daimon Terr
13. 02. 2000
Dát tip
Moc hezké ...

T.I.P

AZALIN
13. 02. 2000
Dát tip
Jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru