Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… Mlčení děťátek …

13. 02. 2000
8
0
1547
Autor
Daimon Terr

Věnováno všem nenarozeným dětem, které musely nedobrovolně opustit tento svět …

Plný radosti … Létám … Mezi hmotnými světy … Ve svém ráji … Starosti … Ještě nemám … Jen si tak hraji … Jsem jen shlukem energie … V tomto světě nehmotném … Jsou nás legie … Svištíme … Prostorem … Prozářeným … Světlem … Lásky a dobroty … Bez studu … Nahoty … V bezčasé chvíli … Mé tušení sílí … Musím v ten hmotný svět jít … Musím se opět … Někomu narodit … Avšak předtím … Řeku zapomnění … Přebrodit … Planeta Země … A tam lidské plémě … Tak pojďme … Hej hola …! Zase mi začíná … Života škola …! Pokojík malý … Muž a žena … Jsou oba nazí … Vzájemná extáze … Čas teď hranice nemá … Až z toho mrazí … Energie něžnosti … Si cestičku razí … Vznáším se nad nimi … Jejich těla se chvějí … Pohyby zvláštními … Erupce slasti …! V té chvíli … Jsem zapadl … Do nové vlasti …! S proudem semene … Teď nový život počneme … Jdeme na to …! Moje mámo … Můj táto … V prostoru těsném … Je tma … Obalen teplem … Všechno tu šplouchá … Pomalu rostu …! Srdíčko bouchá …! Těším se Na lásku … Od mámy …! Něco se děje …! Mám pocit … Doposud neznámý …! Ten pocit …! Je strach …! Můj Bože … Tahle máma … Je vrah …! Ona mne nechtěla …! Ne…! Prosím …! Ne…!!! To se přece nedělá …! Mne … Maličkého … Bezbranného … Tvorečka … Si nechala … Vyrvat ze svého těla …! A jsem zase volný … Dívám se … Co ten chlap v bílém plášti dělá …! Kolem bývalé mámy … Pořád jen běhá … A ona … Se slzami ve tváři … Bolestně sténá …! Za pár chvil odchází … Ani Sbohem … Mi nedá …! Ó běda …! Běda …! Teď se opět vznáším bezčasovým prostorem,prozářeným laskavým světlem nekonečné lásky a dobroty … Ne … Nevyčítám Ti to … Že jsi mne odvrhla … Já to dokonce už předem věděl … Ale přesto jsem se chtěl pokusit zvrátit ten osud … Nepovedlo se to … Je to pro nás oba smutná životní zkušenost … Když jsem se vznášel v té ordinaci … A díval se,jak moje bývalé malé tělíčko vložili do nádoby s konzervační látkou ,v té chvíli jsem byl moc a moc smutný …! Přemýšlel jsem o smyslu života … Ale pak mne obklopila ta záře a mí přátelé se mnou letěli dlouhým tunelem … Do nádherného světla … Párkrát jsem se snažil Tě navštívit ve snu … Jenže Ty jsi pokaždé ze spaní plakala … Proto už to raději nebudu zkoušet … Jen jsem se naposledy na Tebe podíval … Ve spánku Jsi vypadala lidsky krásně … Na Tvé něžné tváři se náhle objevil záblesk smutku … Dvě velké slzy skanuly na polštář … Protože … Protože v té chvíli jsem Ti řekl … … SBOHEM … MÁMO …
Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
Daimone, nedej na Miroslawka, ja s tebou souhlasim, s kazdym slovem ktere jsi napsal!! Takhle nejak si to predstavuju a jsem 100% pro-life at si kdo rika co chce, podle me je clovek clovekem od erupce slasti!!! *

Angelika
02. 05. 2000
Dát tip
Docetla jsem a jsem z toho smutna. Vis jednou se mi zdal sen o tom jak jsem byla na potrate. Byl strasne moc zivej i kdyz to byl jen podivnej sen. A i kdyz je to strasne davno po precteni tohoto dilak je mi smutno a ten sen jakoby zase ozil a mraz jde po zadech. Ne nikdy jsem to neudelala a ani snad nikdy nebudu muset, ale presto ve me tohle dilko vyvolalo celkem silny pocity. Naja A.

DeGra
22. 02. 2000
Dát tip
Znovu čtu a znovu smekám - myslím, že tvé básně jsou nejvíce strhující z celého písmáka... Nemůžu jinak - * + hluboká úklona před tvým uměním...

kirkov
19. 02. 2000
Dát tip
Smrt to vždycky zabere - smrt dítěte, to je ještě lepší - smrt nenarozeného - no to už musí chytnout každého.

kirkov
19. 02. 2000
Dát tip
Nebo ještě líp.Místo děcek jsi měl obsadit do hlavni role vykuchaný pomerančový nádor božího náměstka pana Jana Pavla. Ten určitě taky teď někde krauluje v lihu

Jean
18. 02. 2000
Dát tip
Je to sice dobrý, ale poněkud jednostranný. Taky by to mohlo pokračovat výchovou alkoholiků atd.

Miroslawek
17. 02. 2000
Dát tip
Každý inteligentní člověk se zamýšlí nad tímhle problémem. Nesouhlasím s takto jednoznačným vyzněním, ale on to asi každý vnímá jinak. Nebudu zastávat žádné stanovisko, jen si myslím, že je to daleko, daleko složitější Teříku.

Prokletí
15. 02. 2000
Dát tip
óchrochró....
milý Diamone, Ty jsi spíš Diamond...
...za tohle tip..
mnoho lebek !
m.

14. 02. 2000
Dát tip
daimonium je to dosti silné. Pár věcí bych udělalo jinak ale dávám ti přesto tip. Tip za to že přemýšlíš o takových věcech a tip za to že o nich píšeš. Možná to nějakému prckovi pomůže. Možná tě nějaké malé škvrně navštíví ve spaní a poděkuje ti že tím tunelem projde až tady dodělá to co mělo v plánu.

Bibša
14. 02. 2000
Dát tip
Nezklamals! Zaujalo mě, z jakého pohledu se na věc díváš. Pěkně neobvykle. Napsal jsi to opravdu výstižně až na ... no realita je něktdy i trochu jiná. Některé mámy si ani nevzpomenou, ani nepláčí v noci ze spaní. A některé duše můžou být rády, že se nenarodily do nepříjemného rodinného prostředí. Prostě není nic jen černé nebo bílé. To k názoru. Zpracování je nadmíru (nad míru slz) působivé.

Anonym
14. 02. 2000
Dát tip
Dobrý. Odkud se to v Tobě bere? Lena

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
Dokonalý ve svý smutnosti. Tip za námět, druhej za zpracování, třetí za ten smutek.... (ty dva ostatní si jen představ)

Fík
14. 02. 2000
Dát tip
Působivé a tipováníhodné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru