Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč muži bolí?

10. 04. 2002
1
0
1002
Autor
Faramiris

když jsem se nudila na Teorii literatury I. prosim nebrat jako \"proti nekomu\" nebo \"o nekom\" nebo \"o všech\".. je to prostě jen tak..

Proč muži bolí?

 

Protože to, co myslí,

není to, co říkají,

to, co říkají,

myslí trochu jinak,

to, co řeknou ženě,

nikdy nepřiznají,

a tím, co neřeknou,

mohou ublížit.

 

Pitomá mužská hrdost

a zavedené představy!

 

A žena tiše, pokorně

setře svou slzu

a jde vařit večeři..


Humble
21. 02. 2003
Dát tip
No, myslím, že by se to dalo nazvat i "Proč ženy bolí", pak by se ale musel změnit konec na "...a jde se ožrat do hospody!" :)))

Faramiris
21. 02. 2003
Dát tip
humble: ale muz nikdy slzu nesetre.. premyslim, jestli jsem vubec kdy nejakeho videla plakat.. vetsinou mlati do zdi, rozbijeji veci, berou zbrane, vyrazeji do bitev, chodi do hospody, spi s jinymi, ale plakat??????????????????????? to by prece nemohli... :))))))))

Humble
21. 02. 2003
Dát tip
A co třeba takovýhle konec a la Český pivní skaut: A muž ve spravedlivém hněvu odříhne si a jde se ožrat do hospody.

Faramiris
21. 02. 2003
Dát tip
to je lepsi :)

Humble
21. 02. 2003
Dát tip
Tak nějak jsem to myslel. Slzu do oka mi jednou za uherský rok vžene třeba hodně dobrá muzika, ale to je asi o něčem jiném, než píšeš...

Kalima
11. 11. 2002
Dát tip
Báseňka je to moc pěkná a hezky napsaná. Část jejího obsahu je na tichou diskusi u horké kávy.

Amanda
29. 04. 2002
Dát tip
Moc pekne napsane...

Faramiris
19. 04. 2002
Dát tip
mahoney: vsak ja to taky tak praktikuju.. to jen tak nekdy, probudi se neco podivneho a fakt je to tak, ze to skonci jako v tehle blbustce :)

Mahoney
15. 04. 2002
Dát tip
kdyby byla chytřejší, vzala by ho lopatou.. :) ..třeba by se pominul (chtěl jsem říci prozřel, ale ono je to v podstatě totéž..)

miklunka
11. 04. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru