Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pán panda v byte

29. 11. 2017
7
4
427
Autor
pán panda

 

 

revolta je, keď pán panda
varí párky aj špagety bez pokrievky
keď nevyvetrá
keď si nadoma neoblečie tričko ani tepláky
a keď naschvál škaredo povešia prádlo
pokrčí deku
a rozliaty džús
utrie do ponožky
nie je to veľká revolta
je to revolta, ktorá sa vojde do jeho bytu
a môže ju beztrestne praktikovať celé desaťročia

 

 

 

 

 

 

 

 


4 názory

CHT
30. 11. 2017
Dát tip

Nevěřím, Zboro. I bez keců lze vyjádřit protest. 

pod čarou:

teď mne baví ten "objev" investigativních žurnalistů, jak AgroFet neoprávněně užívá 1700 ha půdy! U nás na venkově víme, že je to běžná praxe postkom. agrobaronů z řepkových a. s.! Viz " agroanalytik" Havel. Nemálo se oprávnění domáhali svých práv a nemálo lidovci "podléhali" nátlaku na restituční tečku. Ale kdo chtěl, nevzdal to. 

Nevím, proč Bureš Čechům evokuje tatíčka, když je jeho případ jasný (hehe, první úkol řídího důstojníka byl bonzování Brežněvových kritiků, páč vázací akt podepsal den po jeho sméérti), ale myslím i, že většinu to později přestane bavit. A já zatím budu psát místo Babiš Bureš, no.


dojdi zajtra do crossu


Zbora
30. 11. 2017
Dát tip

Takhle končí většina bývalých revoltistů (zbylí somrují po nádražích).

Hezky o tom zpívá Petr Fiala s Mňágou:

Známí mi nadávají, že prý jsem rezignoval.Oni to nevzdali, sedí a kecají dál.Já už jsem pro ně mrtvej, chodím si do parku čísta není to tak špatný, zatím dejchám a mám co jíst.A mám co jíst!A co jinýho mám chtít?!


atkij
29. 11. 2017
Dát tip
Jo, to me bavi:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru