Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání...

11. 04. 2002
3
0
1248

Tohle je vlastně jenom vzkaz pro někoho, kdo by měl vědět, oč jde a kdo ví, že poslední verše chybí... :-) Ale pokud by v tom i někdo jiný našel zalíbení, budu ráda :-D

Zdám se v snách,
já v snách se vzdám
a vše, co mám,
jest déšť a prach.

Já zhynula v těch hlubinách,
a prožila svůj sladký žal,
v verších jsem zmřela, cos mi dal,
a na egyptských miskách vah
zůstala láska, pláč i strach.

..................... .

Když už nemám do čeho investovat, někam ty prachy jít musí, ne? :o) Mám je snad pro svou potěchu někam zakopat? :o)

monsignore
26. 08. 2003
Dát tip
když jim schválíte rozpočet , proč ne?................

monsignore
24. 08. 2003
Dát tip
Spousta snů madam.....a veršů, ze kterých se nenajíte, zato vás udržují při životě. Je zvláštní, jak vzpomínky na něco tíživého nás mohou samy nějak živit.

Nebo úspěšně likvidovat.

alim
05. 03. 2003
Dát tip
no jo..ten zbytek dopise asi sam zivot..ne?.-))

Vy se tomu opravdu divíte? :o)))

monsignore
12. 01. 2003
Dát tip
copak je to za podivného chlapíka, který tam stále nic nedopsal?...že se nestydí :o))

Tem, komu jsem to posílala poprvé, mi taky řekl, že nemá slov. A konec? Nemrzí mě, že jsem ho zatím nemusela napsat...

Whelp
09. 05. 2002
Dát tip
Nemám slov, jen mně mrzý, že chybí konec.

Souhlas :-) Bohužel je někdy těžké si uvědomit, že to, co nás spojuje, nám nemusí být společné. Pro toto neuvědomění onen minulý čas ve druhé sloce...

zip
12. 04. 2002
Dát tip
!* :)

Daydream
11. 04. 2002
Dát tip
Nepatri to mne a predsa v tom vidim kusok seba. Rozumiem a predsa nie tak ako si to myslela. Kazdy mame kus svojej rozdielnej minulosti a predsa ich spaja niekolko vystiznych viet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru