Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šetrič času

11. 04. 2002
14
0
1901
Autor
zagori

 

Močení do hrníčku od kávy má mnohé nezpochybnitelné výhody. Například, nemusíte vstávat od stolu. Jen tak si sedíte, nonšalantně uchopíte vypitý hrnek stáhnete kalhoty a neméně nonšalantně se vymočíte. Ušetříte tím spoustu času s cestou na záchod. Také práce kterou jste u stolu měli, se prakticky nepřeruší, ikdyž tohle zdánlivě souvisí s ušetřeným časem. TO že neopouštíte své pracovní místo má příznivý vliv na duševní rovnováhu a podporuje myslící proces. Je tu však malá nevýhoda, ne kterou bych Vás rád upozornil...........

......... většinou vymočíte víc než dvě deci a mokrý koberec duševní rovnováze neprospívá.
zigys
15. 12. 2004
Dát tip
super. ale co když mam po ruce jenom panáka vodky.. tam se nevejdu ;) každopádně TIP

Neewoa
29. 03. 2003
Dát tip
Bláznivé...ale zasmiala som sa:)) A to sa mi zas tak často nestáva...:))

Print
24. 06. 2002
Dát tip
:-)))*!

gd
27. 05. 2002
Dát tip
Tip. Už jsem to viděl i v praxi, používal to jeden exotickej žebrák, šourající se po nejmenovaným náměstí s plecháčkem, o kterým jsem se já i ostatní přihlížející domnívali, že má bejt na mince. Nebyl.

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
kámoš v autobuse po 5 kouskách čůral do flašky od píva, ale do hrníčku mi to přijde dost nepraktický, podle mě to musí dost cákat kolem, ikdyž nepřekročíš kapacitu hrníčku... :o)

Tínka
26. 05. 2002
Dát tip
Ahoj, TIP * .Taky patříš do klubu "Línejch"? Já ano.Fandím ti.Nemá to chybku. Princezna Tínka

kft
26. 05. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))) To jsi napsal po 85 hodinach nepretrziteho koukani do monitoru? :-)

Tak tohle ovšem nemá chybičku. Tip.

Danny
21. 05. 2002
Dát tip
:))) ****

Whelp
18. 05. 2002
Dát tip
Docela zajímavý, jenom mám drobnej dotaz. Funguje to pro obě pohlavý?? :o))

zagori
18. 05. 2002
Dát tip
pochopitelně, jenom to vyžaduje značnou zručnost :o)

Whelp
18. 05. 2002
Dát tip
Tak to chápu. :o))) Jo, zapomněl jsem tipa. Tak ho tam máš.

Deltex
10. 05. 2002
Dát tip
*

zagori
10. 05. 2002
Dát tip
no vidím že se to líbí, no škoda že vás to nečetlo víc, rád bych si přečetůl všechny názory, zkusate říct známým, blbá reklama že ? :o)

blázen
15. 04. 2002
Dát tip
:)...nemluvě o riziku, že zapomeneš, že to v tom hrnku už není kafe ... a dokonce ani džus

Wopi
14. 04. 2002
Dát tip
:o)

Pája
11. 04. 2002
Dát tip
:-))))))bože to je blbec :-))) (nic ve zlém!)

houmles
11. 04. 2002
Dát tip
neradno pak napit se po ranu, jak mame v praxi ozkouseno.

uranium
11. 04. 2002
Dát tip
Mě se to líbí, je to takový lehký a s nadhledem, je pravda že to dost ušetří čas :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru