Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemůžeme z brány...

17. 01. 2018
8
13
934
Autor
Muamarek

 

 

Prorezlá doba, zevnitř vykotlaná

nebe se dáví, země nepolyká

zvláštní jsou mravy, ze zad trčí dýka

morálka v mdlobách – dávno není panna

 

 Obličej stekl, stíny rozmazané

ruka se chytá, každý ji však pustí

hladově sytá krvavých řek ústí

olíznou dekl. Kdo že ještě vstane?

 

 Červi jsou v duši – a ta je tak splasklá

Na vrata buší, kdosi, ústa mlaskla

na vrata tluče host, však nevítaný

 

 Toneme v tuši, asi že noc praskla

slepí a hluší strkáme nos na skla

cítíme účet – nemůžeme z brány…  


13 názorů

Umbratica
25. 01. 2018
Dát tip

Pokud nejsi těžce nemocný,nebo nemáš velké problémy v rodině,můžeš se zabývat jenom tím pozitivním. Někteří se dokážou těšit ze života i když jsou těžce nemocní a velké problémy v rodině mají,ale to už je jiná kategorie lidí velmi vysoko nad námi.


Muamarek
22. 01. 2018
Dát tip

Blbjenko, Kočkodane, Alice: Díky Vám všem moc :-)))

 Alice, temnota doby je relativní, vždy záleží, nakolik kdo vnímá světlo na konci tunelu...

 

 Hezký den všem :-)))


Umbratica
22. 01. 2018
Dát tip

Tip za myšlenku(že nemůžeme ven z brány) i za to,jak je to napsané. Ale jak víš,tvůj pesimismus týkající se naší doby nesdílím. Ted' právě čtu po delší době román o japonské historii 16.stol. Taiko a jsem si jistá,že kdyby se dnešní člověk ocitl v Japonsku té doby,nejpozději do čtrnácti dní  by se nervově zhroutil(pokud by ale nebyl do té doby zabit). Ovšem za vůbec nejhorší období dějin se pokládá "období válčících států" v Číně.

To,co dnes prožíváme my,je selanka,která nemá v dějinách obdoby.


Kočkodan
21. 01. 2018
Dát tip
Můžu ti napsat, co mi bránilo, reagovat na „Nemůžeme z brány“ dřív – čekal jsem na aspoň minimální nápad.

blbjenka
20. 01. 2018
Dát tip
Noc praskla! Hezky apokalyptické.chválim.

Muamarek
18. 01. 2018
Dát tip

Atkij, Safián - díky oběma za zastavení a komentáře :-)))

 

 Pěkný den :-)))


Safián
18. 01. 2018
Dát tip

Mně se líbí, je pěkně zahuštěná a vynalézavá. Měl bych říci zahuštěný a vynalézavý


atkij
17. 01. 2018
Dát tip
Ctu po nekolikate ... popsana deziluze, ano...na me teda dost pritazeny ... asi moc dramatickych slov na hromade. Formu ovladas. Te se asi neda nic vytknout. Jinak by mozna text zafungoval vyrvany jako pisen...

Muamarek
17. 01. 2018
Dát tip

Diano - díky moc za reakci a krásné verše :-)))

 

 Karle, díky též a hezký den oběma :-)))


Lerak12
17. 01. 2018
Dát tip

Bez obalu. Plastový, vidno nepoužíváš. Líbí. Hmm. Verze Diany taky móoc dobrá


Diana
17. 01. 2018
Dát tip
Naštěstí máme přátel dost, kteří nás nikdy nezradí, k nim můžeme jít pro rady a pro úsměv, jak pro svátost... Naštěstí máme svědomí, jež nedáme si porušit. Pak červi, co jdou po duši, nepochopí to, co my: Doba je vždycky něčím divná.... Však vládnem mocným kouzlem: Agape-láskou-vítězící nad zlem! Existuje větší hřivna?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru