Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je smyslem?

14. 02. 2000
0
0
820
Autor
Dafne

Smyslem života je žít a umřít.Avšak někdy pouze přežít a umřít, protože se někdy skutečně žít nedá.
Ukko
16. 04. 2003
Dát tip
No, až se z toho SLY vyspí, třeba tu dopíše něco závažného.

Merle
15. 02. 2000
Dát tip
Nejsem si jistej, jestli víš, co znamená žít, jsem si jistej jen, že já to nevím...

Daimon Terr
14. 02. 2000
Dát tip
To je fakt ...

Sly
14. 02. 2000
Dát tip
někdo opravdu jen přežívá, nevidí tu krásu okolo sebe. Tu neskonalou vůni, jarní svit a lesů šum. Tu neskonalou scenérii jasného i chmurného nebe.
Vždyť kolik je na světě hudby a poezie, když potok plyne svým řečištěm. Tolik světla tu okolo je, jen se napít.
A na druhé straně sedí zatím ještě lidé u televizí...
naříkají a míjí se životem. Tím obrovským mystériem. Hold jaký si to uděláš, takový to máš.
Nemyslím si, že smyslem toho všeho je žít a umřít, to by bylo moc jednoduchý.
Ale napadá mě, že slovo žít vyznačuje tolik a každý si pod tím představuje úplně něco jiného, takže to co tu píšu, je takříkajíc další výkřik do tmy. Ale snad vyloudí se z něj alespoň jedna jiskřička, protože Žití má opravdu daleko přesahující smysl našeho chápání.
Dík za tohle téma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru