Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opožděný objev

20. 03. 2018
3
5
523
Autor
Kolobajda

 

Opožděný objev

Možná že nejsem první

kdo na to přišel, ale:

Kazi byla teta od Libuše.

A Libuše neudělá

bez tety ani krok.


5 názorů

Musaši
31. 05. 2018
Dát tip

Velmi rád bych cestoval zpět časem,protože současnost mě baví den ze dne míň a míň. Mohl bys mi jen tak ve stručnosti nastínit svou matemamatickou teorii,která takové cestování umožní ?

Prozatím to řeším tak,že žiju ve stylu 19,století v malém domečku uprostřed pustiny. Jen to zatracené auto kdybych nepotřeboval ! Vždyt´bez té zatracené popelnice bych se nedostal ani do knihovny na veřejný internet !


Kolobajda
28. 05. 2018
Dát tip

Ahoj a díky! Matematika nebyla nikdy moje silná stránka... i když na závěr mé druhé knihy povídek rozebírám teorii relativity, a dokazuji, že se dá cestovat i zpátky v čase.   ;-))


Musaši
28. 05. 2018
Dát tip

A dokonce i Teta byla nejspíš něčí teta,takže byla teta dvojitá nebo i vícečetná a v závislosti na tom,kolikerá teta byla,bya vždy o jednu jednotku četnější.  To je nezpochybnitelná matematika. Típek od jednoho týpka. 


Kdo to  prásknul zase?    :-) /T

Už ani to naše prase

není tady v bezpečí,

by nedostalo se do řečí. :-)


Kočkodan
20. 03. 2018
Dát tip
A Bivoj byl občas divokej jako prase. Ano, ani Franta s Lojzou nám neřekli všechno...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru