Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo z koho - na vrchol Olympu

14. 04. 2002
4
0
2583
Autor
houmles

V souvislosti s revivalovým muzikálem Olympik o kapele Olympik, ve které hlavní roli hraje skupina Olympik skupinu Olympik jsme se společně s MUDr. Vilémem Hroznem rozhodli zveřejnit původní text této populární kapely, tak jak byl zaprotokolován při hospitalizaci Petra Dlaibora Jandy (přezdívaného Jájin) v psychiatrické klinice Ke Karlovu 11, kde se jmenovaný léčil z roztroušené schizofrenie. Přejeme hovnotný umělecký zážitek.

Já já já nebo já?
Já já já nebo já?
Já já já nebo já se toho nebojá

Já já já nebo já?
Já já já nebo já?
Já já já nebo nebo nebo neny kámo!

Já já já nebo Jandá.
Seregil
17. 04. 2002
Dát tip
A hlavně dost drsné...

Ano, tohle je vpravdě ďábelské.

houmles
16. 04. 2002
Dát tip
vrti vrti. A doufam ze az zhebne jeden jmenovany popularni umelec, bude v pekle poradnej rachot (a tady po nem doufam ani pes nestekne)

Nuitík
16. 04. 2002
Dát tip
a hele, čert!

gd
15. 04. 2002
Dát tip
chacha. taky jsem na ty plakáty koukal a říkal jsem si, že svět se řítí kamsi, kam bych se nerad dostal. tipuju.

Nuitík
15. 04. 2002
Dát tip
*

houmles
14. 04. 2002
Dát tip
.. pokud budete trpět nutkáním vyjádřit se k tomuto dílu, pište na adresu: Degenerát a cvičená opice "ten který neokrádá rodinu" Já nebo Janda? Aha, Petr! Ochranný svaz autorský k dílům hudebním (OSA) tř. Čs. Armády 20, 160 56, Praha 6 Přibalte něco sušených hlenů a trochu poševního sekretu - pozor na váhu, pošta zpřísnila! Hurá do toho! Johoho!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru