Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odliv

15. 02. 2000
3
0
2355
Autor
AHED
(Kamkoliv do očí Zahleděná lesní víla Zabředlá v blátě chamtivosti Nočních lupů Kamkoliv do úst Podebraná tříska Zabředlá v louži marnivosti Vlčích chlupů Tak taková) Stíny mrtvých slov a prázdných dnů Na čele vrásky po dnešním svítání Mám chuť na meruňky Jo na Meruňky v konzervě s modrou nálepkou Máš v ústech smutnou cigaretu Dým odnáší ti dech I když to bylo naposled Snad ještě jednou potkáme sebe Na zábradlí mostů a věží Pod hlučnými potoky lidí A stíny mrtvých slov Pár prázdných dnů Pár vzpomínek Vzpomínáš? Slaná voda Hejna ptáků Hrady z písku To všechno odnes? A už to nevrátí (Jsem snůška lží Pocitů Uvězněná v jilmu na stráni V levném motelu Děvka za pár mincí Nahá co se nebrání)
Print
15. 02. 2001
Dát tip
......*......

Saxanka
06. 07. 2000
Dát tip
Až jednou umřu a Věřím že to bude brzy,chi mít aspon na Náhrobku vytesány Tvoje řádky Dovol mi to... Co to kecám za blbosti,já se vlastně nechám rozprášit po louce,chi být se sestřičkami Čarodějkami,tak si je píšu aspon do Duše,perem krvavým,AHEDku,proč máš u všech básní sladkobolné chutě pryskyřicí,proč voní deštěm a Mrtvolným puchem zároven.....

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Nebudu se bránit - ani nahý! Proboha! Proč si všechny tvý slůvka vztahuju na sebe! Dovol mi to!:-)

Miroslawek
15. 02. 2000
Dát tip
poezie, fakt

snoopy
15. 02. 2000
Dát tip
ach jo.. asi je to můj osud..
ale co je ta neznámá hudba co zní mi na pozadí?
..snad šumění moře?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru