Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zhasněte

22. 05. 2018
6
17
1025

 

Zhasněte

 

Černý a bílý měsíc je

půlený

jak tělo mé bolavé.

Zhasněte světla v ulicích

 chci vidět

let do Athén.

Nemusím letět tam

snědá jsem dost

slunce mne vysušilo 

jak starou kost.

Zhasněte světla u lesů

zbytečně mi svítí 

na cestu.


17 názorů

Věnuji se spíš povídkám, příběhům,  takové ze života. Za deset let na netu už  jsem  se odvázala až až.


Milá Ružo, klidně se odvaž. Mě taky něco napadne jen tu a tam, hlavně v noci, když chodím ven se psy. Je ticho a klid. :-)


Ta stará kost je mi sympatická. Poezii mám odjakživa ráda, občas si jen tak zarýmuji, nemám však ty moje verše někam kromě svého blogu  odvahu - psát.

 


Děkuji ti. Občas se mi něco nabalí, tak se podělím. 


Lerak12
22. 05. 2018
Dát tip

 Líbí se mi to. Třeba každá sloka je kostí na kterou nabalujem maso poetiky?


Ohlodávač si nestěžuje. :-)))


agáta5
22. 05. 2018
Dát tip

každá kost dobrá :)


Gora
22. 05. 2018
Dát tip

To by musel říct ten, kdo "ohlodává":-)


Díky, Irenko.  A stará kost je taky dobrá kost, že?


Gora
22. 05. 2018
Dát tip

Tak hlavně zase brzy přijď, Evži!

Stará kost mne pobavila - nečekala jsem ji v té romantice půlměsíce:-))


Jasně že odcházím. Napřed ven se psy a pak zas zpět. A to krásné ticho v noci. Díky,  Agáto.


Vem si na to baterku, Čudlo. :-)))


agáta5
22. 05. 2018
Dát tip

to mi připomíná... zavřete oči... odcházím :))))  


Čudla
22. 05. 2018
Dát tip
Asi si na Tebe posvítim. /*

Díky, Luboši, už to nevytrhnu ani tou kůstkou. :-)))

Včera bylo měsíce přeně půl a u nás byl krásně jasný.  Díky, Dodolo. .-)


Dodola
22. 05. 2018
Dát tip

Zhasněte světelný smog, ať jdou konečně vidět hvězdy. Černý a bílý měsíc, zajímavý postřeh...


Kočkodan
22. 05. 2018
Dát tip
“slunce mne vysušilo jak starou kost” se mi zdá být prílis negativní, takze bych zmenil napríklad na “slunce jeste zduraznilo mé puvaby kustky”

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru