Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZRCADLO

15. 02. 2000
0
0
910
Autor
Plamínek

Zrcadlo je pouhý rovný sklo a přesto každý věří tomu, co v něm vidí. Kdybychom mohli vidět to, co je uvnitř nás, tak bychom raděj’ nevěřili. To zlo, co v nás šumí, zakrývá krásná maska obličeje, je škoda, že nám zrcadlo neřekne, co se v nás nyní děje. Když hledíme do zrcadla, vidíme to, co chceme, protože těžké je, stát proti realitě – - mám mastný vlasy, kruhy pod očima. I přesto rádi hledíme na rovný hladký sklo, máme pak ze sebe lepší pocit, protože nevidíme zlo, co v nás tak nahlas šumí.
zolli
17. 02. 2000
Dát tip
je li zde Marx, proc ne tohle:
Bible Jakub 1 kap. /zvlaste 23,24,25 vers/
17.Všeliké dání dobré a každý dar dokonalý shůry jest sstupující od Otce světel, u něhožto není proměnění, ani obrácení se zastínění. 18.proto, že chtěl, zplodil nás slovem pravdy, k tomu, abychom byli prvotiny nějaké stvoření jeho. 19.A tak, bratří moji milí, budiž každý člověk rychlý k slyšení, ale zpozdilý k mluvení, zpozdilý k hněvu. 20.Nebo hněv muže spravedlnosti Boží nepůsobí. 21.Protož odvrhouce všelikou nečistotu, a ohyzdnost zlosti, s tichostí přijímejte vsáté slovo, kteréž může spasiti duše vaše. 22.Buďtež pak činitelé slova, a ne posluchači toliko, oklamávajíce sami sebe. 23.Nebo bylli by kdo posluchač slova, a ne činitel, ten podoben jest muži spatřujícímu obličej přirozený svůj v zrcadle. 24.Vzhlédl se zajisté, i odšel, a hned zapomenul, jaký by byl. 25.Ale kdož by se vzhlédl v dokonalý zákon svobody a zůstával by , ten nejsa posluchač zapominatelný, ale činitel skutku, ten, blahoslavený bude v skutku svém.

DIKY pripomelas mi neco moc duleziteho :o)
jo a neni zrcadlo jako zrcadlo, zajdi na Petrin.:o)

ALENKA
17. 02. 2000
Dát tip
Díváš se moc prísně na zrcadla i na lidi. Asi potřebujeme víc něhy a lásky.
Nejkraásnější svět je u mě za zrcadlem.
Někdy Tě vezmu sebou ano?

TVÁ ÁJA

Mamba
15. 02. 2000
Dát tip
Ó zrcadlo, zrcadlo řekni, kdo je na světě nejkrásnější... jó to jsou přesně lidé. Ale do duše se musíš podívat každému zvlášť a úplně jinak...

Tom
15. 02. 2000
Dát tip
Zlo se nevyplaci, jsem o tom zcela presvedcen, zaujaly me tvoje slova o realite v zrcadle...vhlednout do ni je uplne nejtezsi. Jak rikal Marx, pro cloveka je nejtezsi ztrata vlastniho falesneho vedomi.

Gala
15. 02. 2000
Dát tip
Šumí ve mne čas od času hodně, ale doufám že zlo to není...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru