Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skauting - přes překážky ke hvězdám

20. 06. 2018
0
1
201
Autor
Maggii
Český skauting byl třikrát zrušen, přesto má dnes asi 60 tisíc členů a je tak největším hnutím pro děti a mládež v České republice. Cílem je všestranný rozvoj jedince. Skauting mi dal nový pohled na svět. Začala jsem překonávat sama sebe, pomáhat ostatním, jednat spravedlivě a hlavně se nikdy nevzdávat. Přinesl mi mnoho skvělých přátel, naučila jsem se lépe komunikovat s ostatními a ukázal mi, že na nic nejsem sama. Skaut je jedna z mála věcí, která mě opravdu naplňuje. Členové by také měli ochraňovat přírodu, ta je přece to nejkrásnější, co na světě máme. I mnoho známých osobností si prošlo skautskou výchovou, například bývalý prezident Václav Havel, Neil Armstrong, Barack Obama, Královna Alžběta II. a další. Skauting z člověka vytváří silnou osobnost a doufám, že se hnutí bude stále rozrůstat a dělat svět lepším.

1 názor

Lerak12
21. 06. 2018
Dát tip

Tak nad Tebou uvažuji! Vítej a dál uvidíme, ...tnácko.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru