Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trampská

24. 08. 2018
1
3
256
Autor
Barijitka
Vážím si deště a slunce a větru a miluju svobodu, miluju smích. Těším se na rána, co říkaj světu, že možná zanikl na chvíli hřích. Vážím si ohně a vážím si dřeva, co z lesů hlubokých odnýst si smím, s čundráky dělím se o skývu chleba, na cesty vydám se hned, co jí sním. Na cesty daleký, co z města vedou, na cesty do luk a do pohoří, kde kočky divoký o závod předou a kde ti táborák nedohoří. Vezmu si batoh a půjdu se toulat, poznávat řeky i ptáků zpěv, na večer, pod stanem, pak budu hloubat, po kom jsem podědil tuláckou krev.

3 názory

Barijitka
25. 08. 2018
Dát tip
Ano, autor se za čundráka nepovažuje.

Dodola
25. 08. 2018
Dát tip

Na písňový text to není špatné, jen by to chtělo upravit formátování.

V textu je uvedeno, že autor se s čundráky dělí, sám se za něj nepokládá (aspoň jsem takto pochopila).


Zbora
24. 08. 2018
Dát tip

Jó, to je romantika, jasně. Jenom jsem teda ještě nikdy nepotkal čundráka, co by s sebou tahal stan :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru