Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stěhovák

16. 02. 2000
2
0
718
Autor
Marek

O tom,když něco chceme, dosáhneme toho,ale pak nám na mysl vyvstane otázka, zda-li jsme vůbec šťastni??

Stěhovák V tom bytě každá věc na svým místě stála jen vitrína, knížky, rádio a láska chyběla teď s prachovkou na divanu diskutujeme o barvě tapet o tónu potahů soustředění hlasy ticho brázdí záchod nesplachuje voda neteče konečně v našem domě šťastni? Na skříni pár zářezů dlaždice studí a kloužou parkety v teplákách udření snažíme se hledat cestu ke druhému proč stěna pláče snad jsme sebe nezapomněli když stěhovák do dáli uhání.
Lyryk
16. 02. 2000
Dát tip
Pěknéé..

Merle
16. 02. 2000
Dát tip
zajímavě pocitový...

Bibša
16. 02. 2000
Dát tip
Realitní (né kancelář za to může) básnička. Moc líbí. A to je hrozná vlastnost, být věčně nespokojený - "Máš cos chtěl, řekl bůh a odešel".

ALOHA
16. 02. 2000
Dát tip
Marek, je to super 1 ! Sťahovanie u vtákov vo mne vždy vyvolávalo údiv nad ich batožinou :-)My ľudia máme sklon si všetko staré preniesť na nové miesto. Myslíme si, bohviečo sa tým vyrieši.. A nosíme aj starú almaru v sebe, nechceme ju vyprázdniť v prospech vecí druhého človeka. Máme v nej svoje názory. Radšej ju dáme doprostred aby ju videl a obchádzal.. Nevadí nám, že aj my do nej stále vrážame. Kiež by neprekážala
Bibša, je to aj krásna vlastnosť, byť večne nespokojný - ten boh si skôr povedal: Máš, co jsem chtěl:-) (myslím, že neodišiel)
+ ALOHA +

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru