Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manželská poézia:Praha - Bratislava - Brno

10. 11. 2018
6
9
963

 

23.11. Praha:Božská Lahvice 
Manželská poézia, Karel Škrabal, Petr Štengl
 
https://www.facebook.com/events/252214702306548/
 
 
-----------------------------------------------
 
24.11. Bratislava - T3 - kultúrny prostriedok (električka)
 
24.11 sa v T3 - kultúrnom prostriedku odohrajú autorské čítania Pavla Zajíca, Václava Kostelanského, Mila Janáča + T Manželská poézia a koncert #pokora

Pavel Zajíc (1988) žije v Brne, je básnik a redaktor literární revue Weles. Publikoval v množstve literárnych časopisov, v roku 2015 vyšli jeho texty v ročenke Nejlepší české básně a v roku 2013 debutoval zbierkou Ona místa. Vo vydavateľstve Větrné mlýny mu aktuálne vychádza zbierka Peníze.

Václav Kostelanski (1982) je víťazom literárnej súťaže Poviedka 2010. Po zbierkach Chuť zabiť (2013) a Incident (2014) prichádza tento rok s novou zbierkou poviedok plných recesie a čierneho humoru Virtuóz.

Milo Janáč tento rok vydal knihu Milo Nemilo. Tá vás zoberie na divokú jazdu svetom krčiem a pohostinstiev, po ktorej pohľad na Slovensko už nikdy nebude ako predtým.
A2ka vraví: "Kniha Milo nemilo líčí svérázný vztah k alkoholickým nápojům, rozličným omamným látkám i pracovní morálce a životní styl s tím spojený. Atmosférou připomíná Steinbeckovy knihy Pláň Tortilla nebo Na plechárně. V některých momentech i Haškovy povídky či Jerofejevovu prózu Moskva­-Petušky zpáteční. Dokonalé."

Ivona Pekárková a Vlado Šimek
Ivona Pekárková je víťazka súťaže Básne 2013, publikovala vo viacerých literárnych periodikách. V súčasnosti pripravuje svoju (sólo)debutovú zbierku. V T3 spolu s Vladom Šimekom predstaví zbierku Manželská poézia, ktorá práve vychádza v Nakladatelství Petr Štengl.
Vlado Šimek je spoluzadakladateľom OZ Literis, autorom zbierok Spam a iné (2009) a Modlitba za Felvidék (2013).
http://kloaka.membrana.sk/2014/11/vlado-simek-modlitba-za-felvidek/

#pokora
Zoskupenie troch ľudí z periférie východného Slovenska nemrhajúc slovami a vašim časom, hladajúc uchopenie súčasného "urob si sám" žánru.
-> EP: https://nepohoda.bandcamp.com/album/ta-zrobme-kompromis-ep

Vstupné dobrovoľné (odporúčame 3€).  
 
https://www.facebook.com/events/359637927938317/
 
-----------------------------------------
26.11. Kafe na gauči - Brno (Manželská poézia, Pavel Zajíc, Jan Těsnohlídek, Lubomír Dítě)
 
V pondělí 26.11. představí v Brně svou knihu "Manželská poézia" Vlado Šimek & Ivona Pekárková a Pavel Zajíc ještě před oficiálním křtem přečte něco ze své nové sbírky "Peníze". Dále vystoupí Jan Těsnohlídek a Lubomír Dítě.

Přijďte včas, kapacita je omezená.

Vstupné dobrovolné.
 
 

9 názorů

ale jo. bolo to v klidku. :-)


Lnice
28. 11. 2018
Dát tip
Snad vám Brno ukázalo svou přívětivou tvář, přišla bych, ale bohužel jste si vybrali stejný termín jako Dusilová-Načeva-Bittová:)

tak fajn.:-)


agáta5
26. 11. 2018
Dát tip

Praha - čupr


uvidime:-)


na ktorej?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru