Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V šuplíku

19. 11. 2018
6
12
1308
Autor
Dagmaram

Ahoj písmáci. Posílám kratičkou víkendovou. Sázím to z mobilu, nejde upravit formát, snad to je ke čtení. :-)

 

V šuplíku

 

Mrká na mě osiřele panenčina útlá nožka,

která prošla neurvale dychtivýma ručkama.

Miniaturní dílky stavebnice

se ztrátou návodu přišly o svůj důvod

a tady jako by se našly. 

Vykroužené sukýnky z tužek

obléhají záchranný modul plastového strouhátka. 

Sbírka peněženek, krabiček a pouzdérek,

nad kterýma se v oddělení zbytečností dojímá.

Zelená housenka na setrvačník.

Gumičky s vodotrysky vlasů stažené z culíků.

Harmonika ze skrčené naivní kresby táty a mámy

 

mi brání zavřít


12 názorů

Dagmaram
21. 11. 2018
Dát tip

Yaneeee !

Díky za zastavení a hezké slůvko ;-)))


Yan73
21. 11. 2018
Dát tip

Líbí, ahoj Y.


Dagmaram
20. 11. 2018
Dát tip
Kočkodane, Přemýšlím, že počet slov zvýším na pětasedmdesát a do šuplíku zavřu plyšovou opici :-) Díky, že ses stavil :-)

Dagmaram
20. 11. 2018
Dát tip
Ahoj Dodolo :-) dospělí mají zbytečnůstky myslím ještě radši jak děti. Přímo nad nimi dětinští a děti jimi láskyplně zahrnují. Jsem ráda, že se líbí :-)

Dagmaram
20. 11. 2018
Dát tip
Evženie děkuji:-)

Dodola
20. 11. 2018
Dát tip

Mám ráda oddělení zbytečnosti:)


Kočkodan
20. 11. 2018
Dát tip
Nejen ta housenka na setrvačník naznačuje, že možná nejsi autorka na baterky. V každém případě ti za vysázení třiasedmdesáti slov v tomto dílku nevysázím pětadvacet na prdýlku. Jenom mne docela mrzí tvoje kapsářství, které prozradila prokecnutá sbírka peněženek. Ale chci věřit, že je to již minulost... (optimistický smajlík)

Mám ráda staré šuplíky. :-) /T


Dagmaram
19. 11. 2018
Dát tip
Leráčku, díky za přízpěvek :-) Jen upřesním, že jsem to dnes sázela z mobilu. Ale včera nad tím strávila něco času než jsem to do toho mobilu dostala. Dokonce i do toho šuplíku jsem se šla kouknout. A našla jsem tam tu housenku. Zbytek co mi na mysl přišlo:-) Jsem ráda, že se líbí.

Lerak12
19. 11. 2018
Dát tip

"Koupil jsem si knot, snad mi přijde vhod

uložím jej do krabice.

Nebude tam sá

v té krabici mám..."

Takový nostalgický popěvek J. Suchého. Ty cetky klenotů jsou taky jako mé dvojče. Hmm, nasypej to do tlamy kojtejnéru zapomění. To bolí... vím. Baseň s naklepaného mobilu je dobrá! Ty sukýnky z ořezávátka, hmm,  moc krásný přirovnání! Pomněl jsem se.


Dagmaram
19. 11. 2018
Dát tip
Musaši představuji si. Muselo to být dobrodrůžo. My žádnou půdu nikdy neměli. Díky za návštěvu mojeho skromného šuplíku:-)

Musaši
19. 11. 2018
Dát tip

A ted´ si představ , že bys jako dítě obývala dva staré baráky , ve kterých stálo na půdě spousta starobylých truhel plných zajímavých a nečekaných věcí .  - Moje dětství se částečně odehrávalo na půdě. Tam opravdu bylo v čem se hrabat . Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru