Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Indispozice - dispozice - pozice...

16. 02. 2000
0
0
1350
Autor
Saša

Indispozice s duší rozervanou
předkládá múzám škváru samou
...

Špatně jsem dneska spal bídně se nasnídal venku bylo náledí mailík mi zas nechodí prostě jsem zas v tom - mám "depku" jako hrom Stačí jít jenom cestou na záchod ... verše hned letí jako o závod kterým směrem však a kam nevím fakt ani já sám Proč ještě depku mám to se vás teď ptám :c))
Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
Vlasto, otvíraj, deset hodin a hospoda je eště zavřená... To asi bude ten důvod.

Saša
17. 02. 2000
Dát tip
Tak teda, Lyryku, máš můj dík
tvůj kritický humor zas mě skříp
přiznej se, ty mě dobře musíš znát
já vážně jsem se neměl na nic ptát...
:c)))

Merle
17. 02. 2000
Dát tip
Už je líp ne? ... no vidíš :-))))

Lyryk
16. 02. 2000
Dát tip
Spal jsi sám, snídal málo a nepřihřál si čaj, škváru sis zapomněl doma a nebylo co pod nohy sypat, nevděčný drát tě donutil stavět sám na sobě, z toho je patrný ten závod o záchod, raději ses neměl ptát :-)))

Šílená
16. 02. 2000
Dát tip
:o))))) tvoje deprese ti závidím.

kakao nesnídáám, tvou ženu pomiluju, dnes zase nekakáám, fotku ti naskenuju... v podstatě jsi na tom stejně jako jáá... :)))

Kittie
16. 02. 2000
Dát tip
Topit se v beznaději, není zrovna můj sen. Je kolem spusta skvělejch lidí, tak podívej se ven! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru