Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pták

21. 04. 2002
2
0
1376
Autor
Mikimys

24.10.2000

PTÁK

 

Kousky chyceného ptáka zvrací

kočka, abych ji litovala,

kdyby papoušice přilétla domů,

oči jistě by jí vyklovala.

Zavřena v ptačí kleci

na bidýlko ji lidská ruka přikovala,

aby své svědomí špinavé

potichu sobě zpytovala.


leinka
28. 05. 2004
Dát tip
Dala bych ji do miniaturek, je drsná ale já jsem se pobavila ;o)*t

Thurin
26. 05. 2003
Dát tip
Včera jsem dočetl Proč bychom se netopili. Ještě teď cítím tu hořkosladkou chuť....

Mikimys
28. 04. 2003
Dát tip
:-) Tak já jí četla až po vodě...a musím se vším souhlasit..jinak to prostě nejde:-)

Thurin
14. 04. 2003
Dát tip
Já když jel poprvé na vodu, tak byla tato kniha moje největší teoretickou přípravou a neutopil jsem se...

Thurin
07. 04. 2003
Dát tip
Přesně tak, Ofelii jsem četl už mockrát a když jsem na ni dnes narazil v knihovně, tak jsem na ni zase dostal chuť.

Mikimys
07. 04. 2003
Dát tip
To se nedivím:-))))

Mikimys
03. 04. 2003
Dát tip
Jojo, mě to taky baví. A nejlepší na tom je, že mě to baví, i když ty knížku čtu podruhý nebo potřetí.:-)

Thurin
16. 03. 2003
Dát tip
Já jsem četl úvodní trilogii Proč bychom se... a kosek z Bubnů Berberů. Poprvé jsem se s ním seznámil na vodáckém táboře a moc mě to bavilo.:)

Thurin
14. 03. 2003
Dát tip
Jo jo, pan Šmíd je klasika. Z té básně mě trochu hryže svědomí, mám andulku a když si uvědomím, jak sedí na tom bidýlku... S kategoriemi si hlavu nelámej, ty nejsou důležité a alespoň takto můžeš překvapit. Zde dokonce příjemně...

Mikimys
14. 03. 2003
Dát tip
Jsem ráda, že jsem tě překvapila. Pokud to v tobě vyvolalo hrůzostrašné představy o tvé andulce, tak se omlouvám:-) Jo a Šmíd je fantastickej, mám od něj přečteno téměř všechno a moc se u toho bavím:-) Co ty?

Mikimys
04. 03. 2003
Dát tip
Děkuju Vendo:-) WOW! Teď z toho nebudu spát:-) Budeš mi muset říct pohádku na dobrou noc:-) Třeba tu od ŠMída. Ale to se budem tlemit do bílýho rána. Nu což?:-)

Babetka
22. 02. 2003
Dát tip
S tím zařazováním, mám taky problémy.:-) Jinak báseň trošku drsnější, ale líbí se mi. Jako ostatně vše od tebe! Tvoje spolubydlo Venda

Mikimys
23. 04. 2002
Dát tip
Nojo, se zařazováním do žánrů, stylů, období...jsem měla vždycky problémy...:-)))

Mikimys
23. 04. 2002
Dát tip
Nojo, se zařazováním do žánrů, stylů, období...jsem měla vždycky problémy...:-)))

chuan
21. 04. 2002
Dát tip
TOTO NJE SU RYMY!!!! zla kategoria :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru