Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdě na vše

16. 02. 2000
0
0
839
Autor
Acynonyx

Nejvíce se mi líbi poslední dvojverší, kvůli kterému vznikla celá báseň.

Oči co znám, oči nevěřícího. Protli tmu k nám, má v nich cosi zlého. Vyzáblá dlaň, teď klepe se a dřímá zbraň. Smrt roznese. Býval jak můj stín, -nejlepší kamarád. Teď je veden tím Zlým, je veden se rvát. Rudou krví vzato, nezná cíl ani směr. Už je pozdě na to, abych mu pravdu pověděl. Za ním jdou další, ty též znám. Bahnem vláčí, těla věřících k nám. Náhle prudké světlo. Nářek, křik, -peklo. On volal je, proč nepřišli. Teď na ruce maj trojčíslí.
Miroslawek
12. 06. 2000
Dát tip
Hmmm už ten začátek. Oči co znám, oči nevěřícího. Protli tmu k nám, má v nich cosi zlého. ..vskutku křesťanský a tolerantní obsah, škoda komentáře. Nejdřív jsem to ani nechtěl dočíst, ale pak jsem se odhodlal, fakt to stálo za to. Kdybych mohl dát záporný TIP, tak ho dám. Touhle básní jsem se v Tobě zklamal. Odcházím si vytetovat na ruku tři šestky.

DeGra
22. 02. 2000
Dát tip
Jo - poslední dvojverší je opravdu působivý - a proto: ve smyslu a stylu tý pointy - jen tak dál...

Marigold
18. 02. 2000
Dát tip
Anebo taky na čele a zpívají si vesele...
Zkus to ještě zbásnit, zatím je to jen taková rýmovačka...Téma je silné, nicméně provedení značně pokulhává...Nechci tě odradit, ale naopak povzbudit k větší aktivitě a přinutit k zamyšlení nad podstatou a prostředky básně..
ŽIJ BLAZE

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru