Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na linkách ...

07. 02. 2019
14
23
1427
Autor
atkij

 

 

 

 

 

na linkách držím věty zkrátka

 

to uvnitř slova štědrost dýchá

k náběru děje bez pozlátka

při kterém nelze zůstat lichá

 

 

na linkách pouze konstatuji


to uvnitř slova jinak šílím

rozpínám rozměr gargantuy

zvědavou rukou pod košilí

 

 

 

 

 

 

 

 


23 názorů

atkij
10. 02. 2019
Dát tip
Koukám, jak se mi zde rozrostla diskuze. Však ve vší počestnosti skončila dřív, než jsem pozapínala všechny knoflíky, takže si libuju:) Jsem ráda, že existuje kategorie blbůstky. Náramně se mi v ní líbí:)

Silene
09. 02. 2019
Dát tip

Aha, jasně... to je tou mou mluvou. 

Ti lidé jsou já. Stejně jako třeba atkijce předtím psáno "Tví Dražané"  = opět než prostě já. (Dětská hravost.)

A že já tam toho mám asi víc, jak se mi ta všemožná slovíčka v hlavě prohánějí, bublají, nafukují, mají své tváře, žijí si zběsilé příběhy.

 

Nic víc. Ne kritika tvého sdělení. Jen sdělení za mě, posedlého blázna. 


ysslandia
09. 02. 2019
Dát tip

Mea culpa- písala som z tlf. -takže oprava- nechápem potom zdielanie ""lidé posedlí jistou konstrukční vášní by ti laskavě oponoval  "

 

nikdy som nezastávala názor, že existuje jednotné merítko. Nevidím v svojom prvotnom komentári nejakú apeláciu na slovo konštrukcia-

,,obsahovo príde dosť ploché./ ospravedlnujem sa za výraz./ a nevýrazné. vyznieva mi to skôr ako také krúženie okolo jedného motívu s miernym zaiskrením-na konci.- "

 

čiže ide naozaj iba o to, že mi to prišlo pomerne málo nato, aby som si odniesla viac, ako pocit z peknej práce zo slovom. Tot vse.


Silene
09. 02. 2019
Dát tip

Mám tam otázku? Byla to potřeba sdílet. Asi to neumím podat:). Natož prodat. 

edit. kvůli nedoklepnutému písmenku


ysslandia
09. 02. 2019
Dát tip

Tak prečo potom tá prvotná otazka


Silene
09. 02. 2019
Dát tip

(Vždyť já také... O tom obřím vnitřním rozdílu dávky zjevného nadšení.

A to přece není neschopnost... to je osobnost. Myslím si. Každá jedinečná, unikátní, svá. A tak každý hledá zkrátka to své. Nenapadlo by mě nutit tě cítit totéž.)


ysslandia
09. 02. 2019
Dát tip

Vravela som o svojom pocite.svojej neschopnosti zobrať si z textu viac.Niekedy mám vyššie ocakavania.Asi tak


Silene
09. 02. 2019
Dát tip

yss :), nemohu a nesmím, pochopitelně, mluvit za tebe ani za atkij, tak jen za sebe, že lidé posedlí jistou konstrukční vášní by ti laskavě oponovali!

S plným respektem k autoru i neuspokojenému čtenáři.


atkij
09. 02. 2019
Dát tip
Děkuju všem za písmenka. Vážím si vašich zastavení. Pěknou sobotu přeju:)

Skvelé 8-)

Yan73
08. 02. 2019
Dát tip

Výklad textu bych měl, ale zdržím se ho:)

Líbí, ahoj Y.

 


ysslandia
08. 02. 2019
Dát tip

Som  vždy v pomykove s vyjadrením pri takýchto textoch. Na jednej strane si uvedomujem zručnosť amotného narábania so slovom/ nadýchané, poetické, ľúbozvučnosť prezentovanú nábehom k rýmu /-na druhej strane mi to obsahovo príde dosť ploché./ ospravedlnujem sa za výraz./ a nevýrazné. vyznieva mi to skôr ako také krúženie okolo jedného motívu s miernym zaiskrením-na konci.-...práca so slovami vynikajúca,ale viac mi  to dnes nejako nedalo.


Diana
08. 02. 2019
Dát tip

:-)*


Silene
08. 02. 2019
Dát tip

Tví Dražané Ti rozumějí, Tónku. A jak!

Apropos, hraniční čáry fantazie... k těm bych také svedla přednášku :). (Kdo ne?) Natož k takové rozpínavosti! Která až rozezpívá.

Často, často používám, tam, kde moje duše končí, tam ta tvoje začíná... Což je mimochodem rovněž z (cizí) písničky :)).

Šátrejme si, je to, je to... dotekové.


Kočkodan
08. 02. 2019
Dát tip
Já pouze konstatuji, že z kvality tvých dílek nešílím. (smajlík)

Lerak12
07. 02. 2019
Dát tip

Jak z poetické partitury. Hezké.


na linkách...tomu dává trochu hudební nádech...?


atkij
07. 02. 2019
Dát tip
qíčalko, Goro, díky:)

Gora
07. 02. 2019
Dát tip

Mile sebeironické...umně napsané:-)


atkij
07. 02. 2019
Dát tip

Ag:), nemusíš, chybka opravena...díky:))


agáta5
07. 02. 2019
Dát tip

a jdu zjistit, co je to gargantuje


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru