Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nesnadná odpověď na otázku

11. 03. 2019
5
15
529
Autor
Josephina

 

mám brát

kočce

živou pištící myšku

na hraní?

 

(před chvilkou ještě pištěla,

teď už ji sežrala,

tu malou myšku,

a zapila mlíčkem)

 

 


15 názorů

Josephina
14. 03. 2019
Dát tip
ta jo, zblajzne malou myšku natotata

K3
14. 03. 2019
Dát tip

Jde o to, jestli by tvůj mazlíček přežil v přírodě bez jatýrek. A ještě víc jde o to, jestli bychom přežili my všichni. Kdybychom neměli konzum.


Josephina
14. 03. 2019
Dát tip
maso moc nežere, miluje kuřecí jatýrka, ale pi těch je už úplně krve myšek lačná

K3
13. 03. 2019
Dát tip

Tak to je. Možná jí chybělo maso namísto piškot. A především patří ven, na plný úvazek. Ale i myš měla šanci. Je to kruté ale spravedlivé.


Kočka je šelma. Má svou přirozenost a na lidi kašle. Myš je její potrava a někdo jiný zase myší. To je příroda a vy ji kočičími granulemi nezměníte.


ysslandia
12. 03. 2019
Dát tip

Mala som kocúra,ale to nebol kocúr, ale nešťastie a trest v jednom. nejaká zvláštna mutácia tigra a sliepky.Cvičil so mnou, ako sa dalo.,a  keď sa na mňa zašľabil- ako by vravel-  každému, čo mu patrí. hrôza.

Toho už nenahradí nič, takže som bez akýchkolvek zvierat.Toť môj príspevok do diskusie.


Josephina
12. 03. 2019
Dát tip
myšek mi je nesmírně líto,asi jí je budu doma brát, kvůli sobě, ale s kočí to dál rešit nebudu.

Josephina
12. 03. 2019
Dát tip
naše kočka je svobodná, může kdykoli ven, kaká venku, ale myšky nosí domů, lépe se jí tu honí, na malém prostoru ... myšky nosí často, je jich hodně, minule jsem jí tu myšku sebrala a vyprášila kožich, byla z toho naprosto zmatená ...

Těžko radot,. když aše kočky sežerou případně je mouchu, kterou se jim podaří chytit. Žijí v bytě, jsou čistotné, takže  podobné dilema neřeším..

Téma je to ale  přirozené- ber to tak, že kočka se s ničím nepáře...


Norsko 1
12. 03. 2019
Dát tip

A co jsi mezitím dělala, to mě znepokojuje :-)


Kočkodan
12. 03. 2019
Dát tip
Já jsem u nasich ctyr interiérových kocek tuto otázku nastestí resit nemusel.

dadadik
12. 03. 2019
Dát tip

Bere nám někdo naši přirozenost? No nekdy jo :)


Josephina
11. 03. 2019
Dát tip

je to zvláštní pocit ... je to krutost? ... nebo jen život? ... pro mě otázka hamletovská, pro kočku konzumentská ... má plnou misku sušenčiček


Gora
11. 03. 2019
Dát tip

To je otázka hamletovského nebo kolumbovského typu:-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru