Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fakta

Výběr: egil, a2a2a, atkij
02. 06. 2019
13
10
392
Autor
Elizabeta

10 názorů

nevím proč, ale nevidím text (


Umbratica
03. 06. 2019
Dát tip

Vzdušně napsané náladovky. Mně se líbí. Tip.


Safián
03. 06. 2019
Dát tip

Kdyby se básně měly recitovat tak, jak jsou napsány, vznikla by směšná bramboračka. Já vím, je to minimalistická schválnost. Nejvyšší čas ji opustit . Jinak sice nevýbojná, ale svěží lyrika.


Notreal
02. 06. 2019
Dát tip

pro mě málo, nesouzněl jsem


atkij
02. 06. 2019
Dát tip
Nejvíc V krvi. Asi proto, že si na nic nehraje. Konstatuje. Stručně, přesto výrazně. Žaluzie - i bez posledních dvou veršů by byla báseň působivá. Ale to je jen můj dojem. Ráda jsem četla a těším se na další:)

a2a2a
02. 06. 2019
Dát tip

starej Rendle, a je zde něco, co zde bylo jen 999x? Či jen jednou, abychom mohli mít srovnání, nebo snad vůbec? Jinými slovy, je ještě o čem psát, co zde nebylo? Nechci víc mudrovat, ty to nepotřebuješ.

Ale tvá poznámka, že u sebe to nepoznáš, má šanci na odpuštění.


dadik
02. 06. 2019
Dát tip

pořád my...jinak ani nemůže bejt :)


a2a2a
02. 06. 2019
Dát tip

Nádherné, vychází z tvé schopnosti vyjádřit vše napřímo, aniž bys měla potřebu cokoliv doslovovat, jen jemným předivem slov upřednostníš pocity a city na pozadí zdánlivě běžného života a obojí je patrné.

U textu f-akta oceňuji navíc nejen vtipnou hru s názvem, ale také stejně vtýstižné jeho vyjádření.


ysslandia
02. 06. 2019
Dát tip

fakta ma nejako neoslovili, ale prvá a posledná fajn, celkovo veľmi jemné, presvetlené, ženské-možno ešte v tej prvej pre m%na osobne kúsok cez / špičky, a posledný riadok- stačilo by svetlo sa naťahuje...ale to je už moja interp. / celkovo však dobrý dojem


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru