Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vize XI. Pohleď příteli...

25. 04. 2002
13
4
2295
Autor
Armand

 



Pohleď příteli - v jak ohavné změti tříštěných stěn se nacházíme. Jak osudovým stává se nám náš pohled. Jsme duchové - chodíme zdmi i lidmi. Neustále ztrácejíce směr, míříme za vírou svých srdcí. Prohledáváme prázdná místa - sníce pod pochodní slunce, vyhlížíme hvězdy a lodě.

Pomlč o pravdě. Ze závojů deště sestavil jsem slunečnou zář mých slov. Tak časně stal jsem se neschopným správně otevřít ústa. Mnohost mých světů dala mi dar mnoha konfliktů - podobu mnoha tváří. Vzala mi jistotu. Naplnila mne úžasem.


     


4 názory

Armand
20. 11. 2006
Dát tip
tak to ti dík za tip :)

Armand
20. 11. 2006
Dát tip
ne, zatím nikoliv :)stojí za to?

Craerassy
12. 07. 2005
Dát tip
pohledy do sebe samých? jistota, kterou máme, když si myslíme, že víme...poznáváním sebe sama v očích jiných..ten úžas, kým vlastně jsme...pomlčet o pravdě...neznamená lhát...znamená snad nezraňovat poznáním dříve než k němu sami dojdeme...? *

Armand
12. 07. 2005
Dát tip
ne Crae... ne tak docela, přesto děkuju za tvou reflexi....

Craerassy
12. 07. 2005
Dát tip
pak se mi ještě nabízí hledající...ta prázdná místa...doufáme, že najdeme...možná je to někdo jiný, koho chceme vidět ... víš, tohle má spoustu výkladů...jen se podívat ze správného místa...a každý stáváme jinde...:-)

Armand
12. 07. 2005
Dát tip
ano, tak... je to o místě ze kterého se díváš. Nechci ti dát svůj pohled a nevadí pokud zrovna tady nesouzníme - nic se neděje, není třeba najít "správnou" odpověď či výklad. Díky tvé kritice, se naopak já mohu podívat ze tvého místa. :) ps: všude se dotýkáš, ale jádro (celek) ti uniká.

Craerassy
12. 07. 2005
Dát tip
proto tě čtu...není jednoduché najít jádro hned...a já nechci kývat a říkat, že je to dobrý...to je mi málo...chci objevovat a vracet se...přijdu na to...až budu autora lépe znát...:-)

Armand
12. 07. 2005
Dát tip
:)

Armand
29. 04. 2005
Dát tip
sama jsi úžasná :)

Markéta
02. 04. 2005
Dát tip
naplňuješ mne úžasem... :-)

Chareas
12. 03. 2003
Dát tip
Pomlč o pravdě... Je nevyslovená pravda lepší než lež? Je to moc pěkné, máš Tipík (Začíná mne mrzet, že jsem se nedívala dřív)

večernice
16. 07. 2002
Dát tip
Armande, jsi jako duhová kulička od rosy lomí se v tobě sluneční paprsky jen záleží z jakého úhlu se díváš měníš se a přitom uvnitř zůstáváš stejný ve svých vizích a tužbách... ...už jsem ti to myslím jednou napsala, jsi skvělý průvodce (a přítel :) ***

Lyryk
13. 07. 2002
Dát tip
***

Drakkan
13. 05. 2002
Dát tip
3/5+T jo tohle má hloubku...stále nenacházíme...nebo jsme už našli ?...

KikinaV
26. 04. 2002
Dát tip
ještě se k tomu vrátím ...

Print
26. 04. 2002
Dát tip
*!!!!

roštěnka
26. 04. 2002
Dát tip
Naplnila mne úžasem. Vzala mi jistotu. Ta mnohost mých světů, darovala mi pestrost vztahů. Nejsme schopni správně naslouchat. Do závojů melodie je oděna prostota tvých slov. Zpívej o pravdě. Vyhlížíme lodě a hvězdy. S pochodní slunce na prázdných místech objevíme poklady. Míříme za vírou svých srdcí, ztrácíme směr. Procházíme příběhy a kulisami – jako duchové. Náš pohled se stává osudem. Nacházíme průzory ve zdech, ony průsvitní. Příteli, pohleď.

Armand
26. 04. 2002
Dát tip
roštěnka: ... a já vím :)) .... napsal jsem to... přesto díky :)

Dabi
26. 04. 2002
Dát tip
...koukáš kolem sebe...:) Můj upřímný t*

Nuitík
25. 04. 2002
Dát tip
toróóó.... ehm.. pěkně napsané!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru