Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMURFS RETARDED : Část První : Smurfs Corrupted

13. 11. 2019
0
0
185

 

  Smurf Captain Jack > Smurf Taťka Smurf :

  "Co se stalo ? Proč všichni naši Smurfíci tak moc trpí ?"

  Smurf Taťka Smurf naposledy promluvil :

  "Nebyla to ničí chyba ! Někdo ty borůvky otrávil jedem Gargamela !"

. . . pak už jen Smurf Captain Jack sledoval jak Smurf Taťka Smurf v agónii chrochtá nesmysly . . .

. . . po pětadvaceti minutách zemřel definitivně.

 

 

  Smurf Captain Jack dlouho neváhal. Už při sledování nekonečného umíraní Smurfa Taťky Smurfa udělal nekompromisní rozhodnutí :

  Budu je muset dorazit. Zkrátím jim alespoň utrápení.

  Smurf Captain Jack rozkázal všem přihlížejícím Smurfům :

  "Zůstaňte tady !"

  Ve vedlejší místnosti to smrdělo blitkama o stosedm. Naříkající a hýkající Smurfíci - normálně světlemodří - měli barvu světlezelenosvětlemodrou. Kolik jich bylo už není důležitý. Smurf Captain Jack je všechny pobil.

. . .

  Další den Smurf Captain Jack - ještě dopoledne - zahájil soudní řízení :

  "Myslím, že není co řešit. Většina z Vás slyšela Poslední Svědectví Smurfa Taťky Smurfa. Navrhuji odsoudit Gargamela k smrti !"

  Opravdu nebylo co řešit. Všichni souhlasily.

  Nápis : "Welcome in SmurfSity" na cedulích u vchodů do SmurfSity nahradil nápis : "Pomsta  bude sladká ! Gargameli !"

. . . a tak začala Válka . . .

 

SMURFS RETARDED : Part 02 : Proč si Smurfs Corrupted říkají  "Retardi" ?

  Hero :

  name :   Smurf Captain Jack

  wear :  ( černá uniforma beze jména )

  role :   Only Cop [the]

  role :   Only Soldier [the]

  role :   Only Justice [the]

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru